Aan de linkerzijde van de achterklep beschadigd de lak. De klep raakt hier de carroserie. De garage erkend het probleem en heeft de stootrubbers verhoogd en de bumber en binnenzijde achterklep gespoten.
Helaas heeft dit niet geholpen en is de boel alweer beschadigd. Tot nu toe is er geen oplossing. Voorlopig heb ik maar plakplastic er tussen geplakt.
Wie heeft dit probleem ook ?
Heb je er toevallig een spoiler op zitten?
hey
bij mij ook schade,
ik wil ookwel eens weten of er nog iemand is die een irritant knakkend geluid hoord vanuit de achterkant van de wagen als je over een oneffenheid of drempel rijd?
heb al op verschillende plaatsen zitten zoeken maar zou niet weten waaraan het zou liggen, mischien de achterbumper of kofferklep die ergens tegen schuurt?
Nee. Ik heb geen Spoiler.
De dealer denkt dat de bumber met hoge snelheden, door de luchtdruk omhoog wordt geperst ????? Ik heb zo mijn twijfels.
het kan zijn dat de stootrubber gewoon slechte kwaliteit is
mss uw slotje iet hoger of minder hoogzetten tot hij niet meer raakt
Niels, ik heb ook steeds opnieuw dat knakkend geluid dat je beschrijft bij de minste oneffenheid in de weg.
Altijd al het gevoel gehad dat de toch wel zeer stugge ophanging hier voor iets tussen zit.
Heb een tijdje met een C4 vervangwagen gereden, en die had dat een stuk minder.
C4 1.6 HDI 92PK
dat geknak heeft volgens mij ergens met de bumper op kofferklep temaken, weet nu niet of ik daarvoor naar de garage zou gaan, of er gewoon mee moet leren leven, vind het soms wel storend, zeker voor een nieuwe wagen
grtz
ik zit hier met hetzelfde probleem.. aan linkerzijde een schaafplek… neem aan dat dit onder garantie valt ?
Kan iemand hiervan een foto posten dan weet ik waar ik precies moet kijken Groeten Lodie
Citroën verzamelaar Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018
Heb de pics al gepost op CitroSport maat
maar zal ze hier ook ff neer zetten..
Mijn achterklep blijkt scheeft te zitten… waarschijnlijk zijn de ruiten er verkeerd opgekomen en hebben ze de klep afgesteld aan de hand van de bovenste ruit.. dus dit krijgt nog wel een vervolg..
zijn er mensen die ook dit probleem hebben ??