Vraag ik me ook al een tijdje af, zijn zeer irritant bij het verwijderen van de onderplaat.
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Help me effe, ik kan me niet orienteren
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Willem schreef:Help me effe, ik kan me niet orienteren
De afwerkplaat onderzijde dashboard passagierzijde.
TOMTOM
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Je weet toch wel waar de “luier” zit in een Xm Willem?
Hij gaat altijd laag hangen vooral als ie nat is (geweest).
Je bitron hangt er ergens in een Serie1
Maar ik hoef me niet te schamen, zelfs onze John Deere
professor weet ut niet.
F
FRUCTIDOR schreef:Je weet toch wel waar de “luier” zit in een Xm Willem?
Hij gaat altijd laag hangen vooral als ie nat is (geweest).
Je bitron hangt er ergens in een Serie1
Maar ik hoef me niet te schamen, zelfs onze John Deere
professor weet ut niet.F
Als ons snoepje van de week beter had opgelet, dan had ie geweten dat de luier in serie 1 van zacht materiaal is en in de serie 2 van hard kunstof wat niet uitzakt. Derhalve kunnen we bij een serie 1 van een luier spreken en bij de serie 2 van een lullig afwerkplaatje.
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
De vraag was waar die stekkers toe dienen en na 6 postings weten
we het dus nog steeds niet….
Weet Simmetje het ook niet?
FRUCTIDOR schreef:De vraag was waar die stekkers toe dienen en na 6 postings weten
we het dus nog steeds niet….Weet Simmetje het ook niet?
Als jij nou eens de stekkers loshaalt en dan kijkt wat er niet meer werkt, dan weten we het!
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Totaal aantal Berichten: 820
Geregistreerd: 10-04-2005
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Werkelijkwaar geen idee. Heb me er bij het inbouwen en wegwerken van een carkit wel weer uitgebreid aan lopen ergeren…
Het doet mij denken aan een soort eindweerstand. Dit om interferentie in het elektrische systeem te verminderen.
Domme vragen bestaan niet.
Het feit dat er zo’n klepje onder de stekkers zit betekent volgens
mij toch dat je er af en toe bij wilt om ze los te nemen.
Hè doe nou eens even G, jouw Xm is toch al niks meer waard, je
maakt er een hoop nieuwsgierigen misschien heel blij mee…
Hee A,
Heb je het nou als eens geprobeerd?
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Als ik in de buurtkom zal ik es proberen te kijken waar het voor is. Ik vermoed verdeelpunt massa en/of al dan niet werkende alarmsysteem bedrading. :photo Weet iemand toevallig waartoe de bovenste relais(houder) onder het handschoenenkastje voor dient in een serie II SX ?
XM 2.0i 16V SX AUT 95 Berline Ambiance+Exclusive Interieur 338.000
Is het geen anti rammel oplossing, waarbij ongebruikte stekkers worden klemgezet?
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Ik ga vanavond het even uitproberen, moet de handel los hebben, want mijn ventilator is weer uitgevallen!
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Ds23man schreef:Ik ga vanavond het even uitproberen, moet de handel los hebben, want mijn ventilator is weer uitgevallen!
GRG
Check even de zekering(houder) onder de motorkap aan de accu, deze wil nog eens doorfikken/wegsmelten.
XM 2.0i 16V SX AUT 95 Berline Ambiance+Exclusive Interieur 338.000
Neehee!!! Hij moet die stekkers even lostrekken, daar gaat deze topic over….