Totaal aantal Berichten: 194
Geregistreerd: 30-04-2004
- 2CV Dolly
- Ami 8 berline
- CX 2.0 RE Break
- Xantia Break Exclusive 2.0 16V
- (Grand) C4 Picasso 1,6 HDI Ligne Prestige
- Saxo 1.1 60 pk
- GS/GSA X3
Ik denk voor die vracht extra lampen en meters, volgens mij zijn die nl. niet standaard op een HY.
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
kloom00 schreef:Ik denk voor die vracht extra lampen en meters, volgens mij zijn die nl. niet standaard op een HY.
Die zijn er ondertussen weer uit… Het was wel leuk, maar je wordt er alleen maar zenuwachtig van en het ontneemt een berg ruimte in het dashboard.
Maar…. Hij doet het weer! Er was een kabeltje niet helemaal lekker achter het contactslot.
Totaal aantal Berichten: 15707
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Overigens heb ik dat bobineprobleem vroeger met mijn eend ook wel eens gehad, lekker op de camping de radio laten spelen en dan nix meer starten door een kokende bobine. Na afkoeling deed die het overigens altijd weer gewoon
Voor Eenden geldt: altijd een reservebobine bij je houden (of electronische ontsteking gebruiken).
Schijt aan originaliteit.