Nog lang niet af. Op verschillende pagina’s staat nog niks maar het begin is er.
Auto’s zijn niet met elkaar te vergelijken maar wel leuk om er over te schrijven
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ze zijn misschien niet te vergelijken, maar het is mijn droom al tijden om ze te combineren!
Resultaat >> BX-Birotor
Het zou een waardige en degelijke opvolger kunnen zijn van zijn voorganger, de GS Birotor.
Maar goed, een mooie/interessante wagen die RX.
Zo, ik ben er klaar mee. Heb alles weer ervan af gegooid en ben opnieuw begonnen met flash en dreamweaver.
http://members.home.nl/neutelings/index.html
Het heeft me een stel las-ogen gekost, en op de linkjes van de foto’s na klopt het..
Laat me maar weten wat jullie ervan vinden, kan ik het hier en daar verbeteren.
Marc
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Ziet er netjes uit hoor…..wat ik nu zo graag zou willen horen, is het geluid van die Bi-rotor.
Heb je dat ook toevallig voorhanden…en zo ja, ik zou het dan op je site zetten.
Ik herinner me dat die Ro-80 uit de jaren 70 een mooi hoog toerental kon draaien.
Bram schreef:Ziet er netjes uit hoor…..wat ik nu zo graag zou willen horen, is het geluid van die Bi-rotor.
Heb je dat ook toevallig voorhanden…en zo ja, ik zou het dan op je site zetten.Ik herinner me dat die Ro-80 uit de jaren 70 een mooi hoog toerental kon draaien.
Hmm, wel een filmpje (met geluid ) vanuit mijn eigen RX-7 op zandvoort…..ik zal eens kijken die online te krijgen.
ook 7000 toeren
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Ik had nog wat mb’s over
http://members.home.nl/neutelings/rondje_zandvoort.wmv
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
marx-7 schreef:Ik had nog wat mb’s over
Leuk filmpje…..jammer alleen dat je niet kunt zien HOE hard je op het rechte eind reedt
Maar dat ga jij ons vast wel vertellen.
Voor deze keer dan
Ik heb dan nog maar de tamme versie (150pk) maar ik had hem op 180 km/u in de 4de versnelling op 7000 toeren (dat is de max). Dat had nog wel iets sneller gekund maar ik houdt graag de auto heel en absoluut niet op de limiet wat bochten betreft enz. Wel begon de remolie behoorlijk heet te worden en de remmen te faden na een rondje of 6, maar die zijn hier dan ook niet voor geschikt. Trouwens niet in dat rondje in het filmpje, toen waren de remmen al wat minder en ook meer verkeer.
de turboversies halen 210+ maar die hebben ook een pk’tje of 50 meer.
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer