De firma Chyparse daar heb ik wel eens van gehoord ... grappig trouwens die foto´s bij het Militaire luchtvaartmuseum, daar kom ik altijd langs als ik richting het Centrum voor Mens en Luchtvaart moet in Soesterberg voor de Luchtmacht…
Maar ik heb er nog even over nagedacht en het is eigenlijk niet nodig om ze te laten vullen want hij veert nog goed.
Ik heb het er even met de baas over gehad en die zei dat het iets sneller inzakken te maken heeft met de klepjes binnen het hydraulische systeem. Die zijn van 14 jaar natuurlijk ook niet nieuw meer.
Wat in het verleden wel hielp was het verversen van de LHM, maar dat is bij mijn auto nog niet nodig.
Zodoende ga ik die bollen dus niet laten vullen
Als ik merk dat ze niet goed meer veren zet ik er gewoon gelijk nieuwe op, dat is beter dan laten vullen
Citroën D Special 1970
Zo, ik heb er nu ongeveer 5500 km. mee gereden , kom net terug uit frankrijk, bergen, zee, extreme hitte, alles meegemaakt.
Dus ik denk bij thuiskomst laat ik eens kijken hoe het er mee is.
Geen LHM verloren, Geen koelvloeistof verloren en geen druppel olie verloren
Nu maar eens de dashboardlampjes vernieuwen, dat is toch wel hinderlijk ´s nachts:)
Citroën D Special 1970
Kijk, dáár is een BX (en alle andere Citroëns met HP-vering) nu voor bedoeld hè.
Een confortabelere reiswagen bestaat er niet.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik vond het een prima vakantie ... nou ja het waren er eigenlijk 2 en ik ga morgen weer op vakantie
Binnenkort weer eens wat dingetjes er aan doen ... ik hou jullie wel op de hoogte, nu eerst (weer) vakantie
Citroën D Special 1970
Niet luisteren naar de smakeloze kindertuin, hij is prachtig! Succes ermee en houden zo