maar als ik hem in 3 zet dan moet ik ambriage laten komen en ook gas geven ofwa ? of alleen ambriage laten kome? Wat doet die dan als ambriage redelijk op is slippen ? Die valt dan toch ook gewoon stil , of zou ik dan gewoon kunnen verder rijden? groeten leoneke
inderdaad gas geven, als ze op is moet ze slippen
maar euh op 50000 de koppeling weg? het zou kunnen maar dat is echt extreem
de mijne is nu vervangen op 250000, vroeger op de R25 was ze nog geneens weg op 370000 maar ooit iemand geweten die z’n derde in de opel moest steken op 75000, daar wou je echt niet mee inzitten als die reed
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
vandaag auto is gepoetst. heb nog een klein puntje voor ik hem ga kopen dus hopelijk snel antwoord. Ik heb nog eens gereden zo uitgetest lijk je zei in 3 en dan vertrekke viel ie stil . Wat toertjes gereden alles ok . Toen motorkap eens opengedaan nergens lek tot plots ik iets zag druppen ; bij de radiator denk ik een klein plasje en druppels . Heb er foto’s en filmpje van ; nu men vraag kan dat kwaad ? De auto heeft wel 4maand met zen snuit op en helling gestaan , dus denk ik dat dat water daar zowa vast in zat zal een paar foto’s en filmpje doorsturen . Ps bestaat er spul dat je bij je water moet doen om de radiator zo goed als lek vrij te maken?
&s=f5
radiator nderdaad lek, j kan er produkt bij doen en dat zal ook helpen indien het niet te erg is (lijkt erop)
je kan ook een andere steken, occasie kost dat niet veel en hij is heel simpel te steken, veel plaats om te werken
op een kwartier steekt die
die roest achter de motor valt ook nog goed mee, proper maken met de stalen borstel, roest stopper erop, polyesterhars erop (geen plamuur), beetje verf en in orde
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Zo’n Product, is dat geen noodoplossing? Ik zou op de sloop een radiator gaan halen. Dat is ineens een goed moment om de koelvloeistof eens te vernieuwen. Dan kan je ook ineens de nieuwe radiator en de motor ‘flushen’... Kijk eens naar het koelwaterniveau. Staat dat véél te laag, niet mee rijden dan maar eerst bijvullen!!
Greetz
Citroen C15D (RIP)
Xsara 2 1.9D break rijdt op plantenolie
Berlingo Multispace 1.4i
http://www.ppo.nu
ik heb op de Volvo 2 jaar met dat produkt gereden tot ergens in april er een hete dag was en ik nog met een kartonnetje voor de radiator reed ops: ten blies ik hem wel open
weet iemand waar ik het water dat nog in de radiatorpomp zit in dat reservoir waar ik dat kan laten weglopen zodat er dat product bij kan . water zit tot boven vol
groeten
leonneke schreef:weet iemand waar ik het water dat nog in de radiatorpomp zit in dat reservoir waar ik dat kan laten weglopen zodat er dat product bij kan
Ik heb de radiator leeggepompt. Zo komt er geen koelvloeistof in contact met de kunststof en de verf van de bumper enz… (zou niet zo gezond zijn, bijtend product). Ik heb zo’n handpompje gebruikt voor petroleumvuurtjes (zibro). Je kan ook gewoon de onderste darm van de radiator losmaken en het zo laten weglopen, maar hoe je dat proper kan doen?!...
Veel succes met de wagen…
Greetz
Citroen C15D (RIP)
Xsara 2 1.9D break rijdt op plantenolie
Berlingo Multispace 1.4i
http://www.ppo.nu
ja waarschijnlijk was dat de oorzaak hij lekt niet meer. maar wanneer vullen jullie je radiator terug met water (of moet daar speciaal product bij) want na twee dagen is dat water in het reservoir redelijk gezakt ;of is dat met stijgingen en dalingen .of best met dit warm weer om de paar weken wat bijkappen?
groeten
ps : IK HEB HEM GEKOCHT whii kei blij eerste keer door keuring zonder opmerking apk
gefeliciteerd Leoneke
nu niet vergeten om die riem te vervangen hé