Ik heb het volgende probleem met de luchtverversing. Je kan binnen in de auto kiezen of er lucht rond gecirculeerd wordt van buiten of van binnen, door de klep voor binnen of buitenlucht te verzetten. Nu is bij mij het staalkabeltje van deze bediening gebroken. Is het moeilijk om deze zelf te vervangen, wat voor kabel moet dit zijn en waar is hij te verkrijgen? Wat moet ik allemaal aan mijn dashboard af breken om deze kabel te kunnen vervangen? Ik had hier graag wat technische uitleg over gehad. Het gaat hier om een Xantia Break, niet het laatste model maar het model daarvoor. Ik denk dat dit de tweede reeks is.
Greetz.
Always Smile
Toevallig heb ik de kachelbediening vandaag los gehad om de lampjes te vervangen, dit kabeltje gaat echt niet zomaar stuk, aangezien het bedienings mechanische van fragiel plastic is. Waarschijnlijk is het kabeltje er uitgeschoten of is de buitenkabel uit zijn klemmetje losgeraakt.
Het zou inderdaad ook kunnen dat de kabel is losgeschoten. De klep liep al een tijdje tamelijk zwaar. Kan iemand mij vertellen waar deze kabel onder het dashboard naartoe loopt en hoe ik erbij kan?
Greetz.
Always Smile
Werkelijk niemand die mij kan helpen
Always Smile
Ik zal het XCNL eens doorgronden. Bedankt voor de tip.
Always Smile