Ik heb niet de indruk dat ik met mijn 56 jaar indruk maak op vrouwen van (pakweg) 40 of zo, met mijn tzd-turbo :schater
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Een auto is leuk, maar als een vrouw voor de auto valt en de eigenaar erbij neemt, mmmm
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Bram schreef:Ik heb niet de indruk dat ik met mijn 56 jaar indruk maak op vrouwen van (pakweg) 40 of zo, met mijn tzd-turbo :schater
Iets met midlifecrisis?
Emiel
BX19trs schreef:Bram schreef:Ik heb niet de indruk dat ik met mijn 56 jaar indruk maak op vrouwen van (pakweg) 40 of zo, met mijn tzd-turbo :schater
Iets met midlifecrisis?
Emiel
Die moet ik volgens mij nog krijgen.
Ik voel mij nog steeds een twintiger hoor….qua geest dan.
Waarom denk je dat ik deze draad geopend heb ? :schater
Ik vertikte me om me aan te passen, heb mijn auto maar aangepast en voila, de meiden stormen op me af…
Nou, ne, dat niet, maar uit een subtiele ondervrageing blijkt dat ye de AX duidelijk meer waarderen dan den BX… ow wacht, ik weet het al, ik ga met verkeerd volk om
ik…pet dragend, 18 jaar, rijdend in een schrioefveertjes GTI…
ban?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Citroenbx schreef:heb 7sets dubbele kopalmpen gehad maar NOOIT gemonteerd
1keer effe 1 in de biarritz gezet voor de foto, en er weer snel uit gehaaldniets overtreft orgineel vind ik
*knikt bevestigend*
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Toch wel leuk om te lezen hoe graag de BX rijders willen horen dat het een stoere auto is
kom op zeg, de auto is meer dan 23 jaar geleden ontworpen, je mag niet verwachten dat de auto er NU dan bekend om staat dat het een moderne en fris ogende auto is… Daar hoef je geen Autoweek journalist voor te zijn…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ach, al hang je een BX of andere auto nog zo vol met spoilers (to spoil: verpesten), mijn Eend valt toch meer op
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Lelijke Eend schreef:Ach, al hang je een BX of andere auto nog zo vol met spoilers (to spoil: verpesten), mijn Eend valt toch meer op
je kan zeggen wat je wilt ik krijg altijd veel positief commentaar over mijn Bx
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!