Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
He jongens, zijn er nog mensen die mee willen doen aan een sloper? Ik doe mee aan alle dingen waar de volgende onderdelen vanaf gehaald kunnen worden:
- EYY (Gris Meteore) Voorportieren
- Uitlaatdelen V6
- Turbo’s van TCT motoren (2x)
- V6-24v bak
- klokjes V6-24v
- sleepoogafdekplaatje EYY
- rv plastic kap in spatbord bij voorwiel
Heb inmiddels al een extra motor en bak. Bij een sloper zal ik natuurlijk wel van alles er vanaf kunnen halen, maar dat zijn de belangrijkste dingen voor mij op het moment.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Verlanglijstje voor ieksEmmu:
- lederen interieur
- handschoenklep+slot+bak+gasveer
- spatscherm linksvoor ESY Vert Poseidon
- grille ESY Vert Poseidon
- sleepoogafdekplaatje ESY Vert Poseidon
- plastic/rubber achterklepvangers/geleiders
Heb je al wat op het oog?
[edit] Budget: 100 euro
Hee, jij had wat goede ideeen. En nee, nog niets specifieks. Maar als we allemaal een bedrag noemen, weten we een budget voor het ding. Ik wil wel tot een 200 euro meebetalen aan een auto (mits er een aantal van de dingen op zitten die ik wil hebben natuurlijk). Alleen Erik gaat de XM gelederen verlaten dus we moeten een nieuw demontagepunt vinden.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Verlangen gti_styling84:
- Bumperlip;
- Sideskirts;
- Booskijkers;
- Middenarmsteun;
- Velgen met 195/50/15 banden
duurt nog wel ffe dus
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
gti_styling84 schreef:Verlangen gti_styling84:
- Bumperlip;
- Sideskirts;
- Booskijkers;
- Middenarmsteun;
- Velgen met 195/50/15 bandenduurt nog wel ffe dus
Voor je aan te schaffen XM?
Kuch…. sorry ops: it wasn’t me
Mijn verlanglijst:
-Complete XM met APK en goed onderhoud enzoo.
Budget: 0
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
‘k heb niks meer nodig, alleen een afdekklepje voor ‘t sleepoogje in de kleur Rouge Mandarin. In principe is het niet eens noodzakelijk, maar een nieuwe achterklep omdat er nu een kleine deuk in zit.
Misschien 4 stalen velgen met winterbanden omdat ik geen winterstand op de automaat heb en dus niet in z’n 2 kan optrekken.
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
gti_styling84 schreef:Verlangen gti_styling84:
- Bumperlip; <—- Aanwezig
- Sideskirts; <—- Aanwezig (2x)
- Velgen met 195/50/15 banden <—- 205 GTi, Als Nood set aanwezig
ieksEmmu schreef:Verlanglijstje voor ieksEmmu:
- lederen interieur <—- Aanwezig
sans-pareil schreef:Verlanglijstje voor sans-pareil:
- Turbo’s van TCT motoren (2x) <—- 1x Garret T3 Aanwezig
- V6-24v bak <—- BX 16V bak met korte verhoudingen Aanwezig
mijn verlanglijstje bestaat nu alleen nog uit me auto overspuiten, nieuwe velgen en een beetje verder aanpassen
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Zo luchtfilterhuis is geregeld, kwam er achter dat ik er nog een had liggen tussen de spullen die bij die motor-met-onbekende km stand die ik had gekocht.
Dat doet mij denken, heeft iemand een makkelijke manier om in te schatten hoe het met de slitage van een motor gesteld is? Liefst iets optisch inspecteren, want de motor staat in een garage .
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
compressie meten is wel te doen hoor bij een los blok.
btw waar laat jij al die meuk ?
Ja dat is wat lastig. Mijn moeder heeft een mega garage… daar kunnen, als je propt denk ik wel een stuk of 12 autos in… alleen er staan 2 tractions, een berlingo, en een xsara en nog een boel andere meuk momenteel.
Dan heeft mijn stiefvader ook nog een garage waar laatst 2 DS uitgevist zijn, en daarin mag in momenteel een hoekje gebruiken om wat onderdeeltjes neer te leggen. Daar worden wat motoren gestald, maar die garage is niet echt praktisch. Met de spiegels ingeklapt past een DS door de deur maar daar is ook alles mee gezegd, en zo breed is de straat nu ook weer niet, dus die ruimte is niet zo handig voor autos die er wel eens uit moeten. Ook daar ligt een enorme berg huisraad en andere zut.
Dus, als ik het lief vraag mag ik af en toe een paar vierkante meter gebruiken. Maar er is helaas nergens ruimte om de CX te stallen op het moment.