Hoi C5 rijders,
is er interesse in een meeting.
wij van c5club willen namelijk in het voorjaar van 2007 er 1 organiseren in het zuiden van het land.
reacties welkom
Als het niet in het zuiden van België is, dan heb ik wellicht interesse.
De kans is wel groot dat mijn C5 dan uit haar leasecontract loopt voor wat betreft de kilometers. Met andere woorden, wellicht staat dan de opvolger (C4) klaar.
Voorlopig nog koffiedik kijken. Maar een paar bijzondere C5’en zien lijkt mij leuk.
WOF
WOF
De grijze schicht, Citroën Xantia 1.8i AUT4
nee nee, zuid limburg
omgeving maastricht,stein, maasmechelen(B)
Ik ben niet tegen deze meeting, maar ik moet toch ff kwijt dat ik deze ontwikkeling erg jammer vind. Afgelopen jaar hebben we veel cifo meetingen gehad, super gezellig, maar dat aantal neemt in een hoog tempo af en ik zie steeds meer type-gebonden meetings…
Bv. ook de xsara meeting… (weet het, heb me daar ook ingeschreven…)
Zou het niet leuk zijn om toch weer is met zn allen een meeting te organiseren, naast de type-meetingen?
Xsara_Coupe
ik kan heel goed begrijpen wat je bedoelt.
maar ik ben nu op enkele treffens geweest en zelfs op citromobil val je als C5 rijder een beetje uit de boot.
vandaar een C5 treffen
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
ronama schreef:ik kan het goed begrijpen wat je bedoelt.
maar ik ben nu op enkele treffens geweest en zelfs op citromobil val je als C5 rijder een beetje uit de boot.
vandaar een C5 treffen
inderdaad!! citro meetings of oldtimermeetings,welke ik zeker niet afkeur,zijn er genoeg.maar een rasechte C5 meeting heb ik nog nergens bespeurd