infrarood poort op navidrive
sdemey
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8

Gepost: 06 juli 2006 01:28 AM

Hallo!

Voor m’n beroep heb ik een hele hoop contactpersonen met bijhorende telefoonnummers en adressen. Nu had ik eerst geprobeerd om alles vanuit het telefoongeheugen alles eerst naar de SIM kaart te copieren om dan in m’n navidrive te gebruiken. Door de vele informatie gaat m’n telefoon telkens een nieuwe “contact” aanmaken per deeltje info. dus als ik Joop Zoetemelk heb met adres, telefoonnummer, GSM nummer, enz… dan staat er op m’n sim kaart joop zoetemelk 1 (voor het adres), joop zoetemelk 2 (voor het telefoonnummer) en joop zoetemelk 3 (voor het GSM nummer)... Dat schiet dus niet op. Nu had ik gehoopt om alle informatie over te pompen vanaf de telefoon via IR naar de Navidrive. Maar dat werkt niet, ik krijg telkens “fout bij transmissie”. Nu blijkt dus geen enkele manier te werken om de informatie over te krijgen. Noch via de IR van de GSM, zelfs niet via de IR van m’n PDA…
Is er iemand die weet hoe ik toch m’n gegevens op een deftige manier kan overzetten zonder alles manueel te moeten gaan ingeven? Je zou me een HELE HOOP werk besparen Smile  Wink

deze post (of reply) is in gerecycleerde electronen geschreven…

Profiel  

dennis van der ven
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 651

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- Berlingo 2.0HDI 600 4x4 dangel
- Xsara 1.6 prestige coupe
Gepost: 07 juli 2006 12:16 AM
  [ # 1 ]

je kan proberen om de laatste update voor je rt3 radio te laden.
misschien wordt de IR optie daarmee vrijgegeven?

alleen een CITROEN rijdt als een CITROEN
Dennis van der Ven of the year
CITROEN DIEMEN

Profiel  

sdemey
< 100 berichten
Rank

Gepost: 07 juli 2006 10:37 AM
  [ # 2 ]

De laatste versie is al geinstalleerd (versie 6.6D) en de optie is vrijgegeven… Dat is niet het probleem. Om de één of andere reden is er iets mis met de IR communicatie. De Navidrive is degene die de melding “fout bij transmissie” geeft. Maar als ik noch met een GSM (Nokia 6021 en 6260 geprobeerd), noch met een PDA (Dell Axim X51v) connectie kan maken, waarmee kan ik dan wel een goede verbinding opzetten Confused:

Profiel  

Blade_
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 563

Gepost: 07 juli 2006 10:29 PM
  [ # 3 ]

Vreemd, normaal gesproken werkt het wel Rolling Eyes

Profiel  

sdemey
< 100 berichten
Rank

Gepost: 11 juli 2006 01:45 PM
  [ # 4 ]
Blade_ schreef:

Vreemd, normaal gesproken werkt het wel Rolling Eyes

Wel… Ik ben er ondertussen achter gekomen dat het werkt als ik alleen het “primaire” telefoonnummer doorstuur… Dan wil hij de transmissie wel aanvaarden. Zodra ik alle gegevens wil doorsturen krijg ik steevast een “fout bij transmissie” op m’n scherm te zien! Op het EuroVan forum vertelde iemand me dat het zou liggen aan de versie van de doorgestuurde vCards. Als er mensen zijn bij wie het wel gelukt is, kunnen jullie me laten weten hoe, welk toestel en wat er precies doorgestuurd is?

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook