Vandaag de laatste rit gemaakt in de DBBN25, hij is wat ons betreft definitief overleden en we gaan op zoek naar een andere betrouwbaardere BX, aanbiedingen zijn erg welkom via PB.
‘S morgens in Terhorne, nog niets aan de hand, vrolijk achter de witte gti… alle foto’s staan hier:
En in Leeuwarden aangekomen is de linker retourleiding gaan lekken als een idioot.
Conclusie van mij en de ANWB, veerpoot linksvoor kapot, hij gooit de volle veerdruk op de retour!
En afvoeren die hap naar Auto Heerenveen, mijn werkgever.
Een redelijk teleurgesteld dagje.
Emiel
Jammer dat er weer een BX naar de grote parkeerplaats gaat. Nog even en ze worden schaars !
Schijt aan originaliteit.
Is dat niet dat gare hok dat Thijs ook nog heeft gehad? Met een niet-werkende airco? Dan weet ik nog wel iemand voor de carterpan
Harm schreef:Is dat niet dat gare hok dat Thijs ook nog heeft gehad? Met een niet-werkende airco? Dan weet ik nog wel iemand voor de carterpan
Dat “gare hok” heb ik weer APK klaar gemaakt, en Roel Tiemersma heeft hem weer rijdend gemaakt…
En hij rijdt fantastisch!!!!!!!!!!
Emiel
ooh wacht, het gaat om die grijze diesel, te snel gelezen
Harm schreef:ooh wacht, het gaat om die grijze diesel, te snel gelezen
ander pootje eronder?
mpostma schreef:Harm schreef:ooh wacht, het gaat om die grijze diesel, te snel gelezen
ander pootje eronder?
Tja, het maakt me in elk geval ook wel erg benieuwd naar Emiel’s definitie van “een betrouwbaardere BX”.
Als iedere BX met dit mankement of andere mankementen van vergelijkbare omvang meteen naar De Grote Parkeerplaats In De Lucht gegaan zou zijn zou er nu volgens mij nog amper eentje rijden…. of zie ik iets over het hoofd?
Ich bin ein Breaker
karel schreef:mpostma schreef:Harm schreef:ooh wacht, het gaat om die grijze diesel, te snel gelezen
ander pootje eronder?
Tja, het maakt me in elk geval ook wel erg benieuwd naar Emiel’s definitie van “een betrouwbaardere BX”.
Ik denk dat dit de druppel was die de emmer, pardon, het LHM vat deed overlopen Wanneer is de sloopmeeting? Het magazijn heeft nog geen turbodiesel onderdelen.
@karel nog te doen aan deze BX: draagarmlagers, kachelradiateur, raammechanisme RV, koelslangen, motorrevisie i.v.m. carterdruk (nee alle slangen zijn goed) nwe banden v en a, fuseekogel, kachelbediening vervangen inclusief kabels, toerenteller defect, a-stijlbekledingen ontbreken, auto rondom gedeukt… etc. etc.
Ik heb er een halfjaar in gereden in de veronderstelling dat ik het wel zou repareren, echter ik ben aan het verhuizen en heb het TE druk ervoor, en wil nu graag een betrouwbaardere BX.
@ Marten slopen weet ik nog niet, hij staat in Heerenveen ik moet nog met Roel overleggen hoe en wat, hij wil m wel bewaren..
Definitie betrouwbare BX:
Een redelijk tot goed onderhouden auto
Goede ADALS
Gecoate veer en remleidingen
APK
Storingsvrij
Groeten
Emiel
Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Van wie is die witte GTI? Zitten namelijk prachtige velgen onder.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Alcyone schreef:Van wie is die witte GTI? Zitten namelijk prachtige velgen onder.
Van m’n schoonvader Roel Tiemersma…..
Emiel
Die is volgens mij ook nog van mij geweest
Rijd prima! Heb em goed losgereden, want hij was een beetje sloompjes.
WYD schreef:Die is volgens mij ook nog van mij geweest
Die is helemaal los nu hahahahahaha
Emiel
tsja jammer ... maar die lijst is ehct te groot ja ... zat er nog wel airco op?
misschien iets moois om er nog vanaf te slopen .. net als die spoiler enzo
Citroën D Special 1970
Nee, m’n schoonvader moet maar beslissen wat ie wil, ik heb de auto van hem over genomen met gesloten beurzen..
Emiel
WYD schreef:Die is volgens mij ook nog van mij geweest
En hoe
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI