2 van de 2
 < Vorige 1 2

Schermertreffen 2006
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 07 juli 2006 01:36 PM
  [ # 16 ]
Superdave schreef:

Ik kom zondag ook wel even kijken met de BX Smile , die zijn toch ook welkom?

Waar kun je overigens parkeren?

Heb jij soms een Opel-logo op de neus zitten? Natuurlijk zijn BX-en welkom! Er komt van alles, van jong tot oud, en dan heb ik het over zowel de bezoekers als je auto’s die ze meenemen.

Parkeren kan vlak voor het kampeerveld. Als je op het terein langs het veld rijd, dan ga je links het veld op (langs een HY-entree-bus), maar rechts is een parkeerplaats voor bezoekers.

Helaas krijg ik mijn HY niet op tijd klaar, we komen wel, maar waarschijnlijk alleen zaterdag…

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 08 juli 2006 12:16 AM
  [ # 17 ]

OK, we hebben net besloten om toch te gaan overnachten. De HY is nog niet klaar, de GS is te klein voor ons 4-en + tent, kinderwagen en andere bagage, dus we pakken de BX.

Maareh… rust er een vloek op het Schermertreffen? Op de een of andere manier lukt het nooit om in de wagen te komen waarin we het geplant hadden….
Vorig jaar had ik met spoed nog een haak onder mijn GS gezet om er met caravan naartoe te gaan, gaat mijn C-matic kapot. Ik ben toen in de eend gegaan.

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook