Ik word steeds een beetje wijzer wat betreft de sapstromen in me’n id.
Geweldig zo’n forum !!
Alvast bedankt !
martin
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Als de auto op hoogte is, hoe vaak slaat je pomp dan aan ?
9 van de 10 keer is de hoofdbol leeg. Dan komt de dame ook erg traag omhoog.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
:smart
okidoki, dank dank. ik heb btw wel groene bollen en groen systeem. Dat is idd apart en vreemd (tegelijk).
Misschien een auto met een . . . geschiedenis.
.komma
Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
bogaard77 schreef:Als de auto op hoogte is, hoe vaak slaat je pomp dan aan ?
9 van de 10 keer is de hoofdbol leeg. Dan komt de dame ook erg traag omhoog.
Ja…dat ken ik.
Da’s weer helemaal verdwenen sinds ik afgelopen vrijdag een nieuwe hoofdbol heb gemonteerd
@Jan: het wil wel eens voorkomen dat lucht zich ophoopt bij de regelaar.
Ondanks dat de schroef dus geen ontluchtingsschroef is en het systeem zelfontluchtend is,kún je het laatste opgesloten beetje lucht prima verwijderen door de ontlastschroef iets los te draaien…
‘Spirit of avant-garde’