Gefeliciteerd! En hou em mooi he!
Lelijke Eend schreef:Het rijbewijs is het begin van alle schade
Veel plezier er mee !
ssssst… dat hoeft ook niet iedereen te weten ops:
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Lelijke Eend schreef:Het rijbewijs is het begin van alle schade
Veel plezier er mee !
Gewoon negeren die kwast hierboven. Hij heeft zijn rijbewijs kado gekregen volgens mij.
Er zijn ook mensen die iets opsteken van de rijlessen.
Gefeliciteerd! Je brengt het (belachelijk lage-) landelijk gemiddelde weer even een beetje de goede kant op. Veel rijplezier!!!
Totaal aantal Berichten: 771
- BX 1600 tzi automaat
Gefeliciteerd Erik en veel veilige kilometers toegewenst in de BX D D
Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000
Gefeliciteerd,
Kan je eindelijk op bestuurdersstoel genieten van je auto!
gefeliciteerd, en veel plezier onderweg
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gefeliciteerd. En houd het netjes op de weg.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Zo, de eerste 600 Km’s zitten erop..sinds maandag 200 km per dag gereden. Geen enkele problemen en de auto bevalt me prima! Alleen mocht hij wel wat meer pit hebben
Ijs schreef:Zo, de eerste 600 Km’s zitten erop..sinds maandag 200 km per dag gereden. Geen enkele problemen en de auto bevalt me prima! Alleen mocht hij wel wat meer pit hebben
ik heb nog wel wat voor je…
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:Ijs schreef:Zo, de eerste 600 Km’s zitten erop..sinds maandag 200 km per dag gereden. Geen enkele problemen en de auto bevalt me prima! Alleen mocht hij wel wat meer pit hebben
ik heb nog wel wat voor je…
een GTi op Diesel? altijd interessant..
Schrok me vandaag dood bij de pomp, ik heb toch behoorlijk door gereden (lees: stoplicht sprintjes.. )en heb 1 op 19,5 gereden..
Ijs schreef:Schrok me vandaag dood bij de pomp, ik heb toch behoorlijk door gereden (lees: stoplicht sprintjes.. )en heb 1 op 19,5 gereden..
Je kan meedoen aan de laatste rage. Neem een GTI erbij (of een diesel als je al een GTI had).
mpostma schreef:Ijs schreef:Schrok me vandaag dood bij de pomp, ik heb toch behoorlijk door gereden (lees: stoplicht sprintjes.. )en heb 1 op 19,5 gereden..
Je kan meedoen aan de laatste rage. Neem een GTI erbij (of een diesel als je al een GTI had).
Dit speelde uiteraard al een tijdje
mpostma schreef:Ijs schreef:Schrok me vandaag dood bij de pomp, ik heb toch behoorlijk door gereden (lees: stoplicht sprintjes.. )en heb 1 op 19,5 gereden..
Ik heb een GTi met een diesel motor, en een Chic met een diesel blok….mag dat ook???
Test
Thijsvandebles schreef:mpostma schreef:Ijs schreef:Schrok me vandaag dood bij de pomp, ik heb toch behoorlijk door gereden (lees: stoplicht sprintjes.. )en heb 1 op 19,5 gereden..
Ik heb een GTi met een diesel motor, en een Chic met een diesel blok….mag dat ook???
Ik prefereer een snelle diesel Na 1000 km te hebben gereden in 5 dagen ben ik toch wel blij met me diesel bak