precies in de week ervoor
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
En hier verder
het plan is dus om denk ik vanuit eindhoven ofzo naar het meer te vertrekken. Ik weet nog niet zeker wie er allemaal meegaan, zal me verder ook een zorg zijn, maar ik ga iig, en zowieso nog wat vrienden van me uit Breda, dus zeker een BX16V en een XM2.0i, dus als jij meegaat is dat al de 3e troen feestje duurt dus een week, en het zal hoogstwaarschijnlijk schandalig worden
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Klinkt leuk opzich…
maarre schandlig? moet ik nu bang beginnen te worden?
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Simpele Ziel schreef:Klinkt leuk opzich…
maarre schandlig? moet ik nu bang beginnen te worden?
schandalig in de meest positieve zin des woords, tis dat ik al een hongaarse vriendin heb je weet hoe ze daar zijn!
nix bang dus
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Juist omdat ik weet hoe ze daar zijn maak ik me zorgen
Denk dat als ik dit in het cafe topic plaats we met hele bussen ernaartoe gaan
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Simpele Ziel schreef:Juist omdat ik weet hoe ze daar zijn maak ik me zorgen
hahaha dat is dan misschien je eigen verantwoordelijkheid he
laat ik het woord schandalig dan maar veranderen in: enerverend? leuk? aangenaam?
Ik moet even kijken wanneer ik daarnaartoe kan/moet.
Heb het mezelf erg druk gemaakt deze vakantie…
Aan de andere kant, Hongaarse gezelligheid kan je geen genoeg van krijgen
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:
Bij een AX en ik denk ook bij een ZX kun je als ie eenmaal gaat glijden alleen maar hopen dat je niets raakt…
Tegensturen heeft ook maar weinig zin dan, omdat de het geringe gewicht de auto toch doorglijdt.
Bij een ZX heb je iets meer kans op een goede afloop door de iets langere wielbasis, iets grotere massa en stuurbekrachtiging.
hoe wil je dat de wagen de goede kant uitgaat als je niet naar die kant stuurt?
blijven sturen want anders kan je enkel maar bidden dat de klap niet te groot word
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Goed, heb eens nagedacht over alle dingen die ik eventueel zou willen veranderen aan het uiterlijk van de AX…
2e skirt/bumperset, oranje spuiten(zie photoshop topic)
in de 2e voorbumper gaas ipv mistlichten
onder de 2e voorbumper een voorspoiler van een Renault Espace, deze is lager als van een laguna waardoor verlagen minder noodzaak wordt..
Knappe 15"velgjes, model onbekend, maar iets darkchromed spreekt me wel aan..
Typeplaatjes eraf, een strakke achterklep is ook wel leuk maar teveel werk voor nu…
Raampjes ietsjes donkerder, voor de looks maar ook tegen de zon..
Ovaal sierstukje op de uitlaat of een andere demper met ovaal eindstuk
Engels achterlichtunit links, dus met achteruitrijlicht.
De achterlichten 2 kleurig maken, oftewel, achteruitrijlicht en knipperlicht smoke grijs maken.
Mistlicht op de plek van het sleepoog kapje.
en dan hebben we het eigenlijk wel gehad alweer…
Ex BX 16v, Ex AX GTI
paso schreef:Simpele Ziel schreef:
Bij een AX en ik denk ook bij een ZX kun je als ie eenmaal gaat glijden alleen maar hopen dat je niets raakt…
Tegensturen heeft ook maar weinig zin dan, omdat de het geringe gewicht de auto toch doorglijdt.
Bij een ZX heb je iets meer kans op een goede afloop door de iets langere wielbasis, iets grotere massa en stuurbekrachtiging.hoe wil je dat de wagen de goede kant uitgaat als je niet naar die kant stuurt?
blijven sturen want anders kan je enkel maar bidden dat de klap niet te groot word
Tsja, eenmaal aan het glijden maakt het weinig meer uit, alleen hopen dat het inderdaad een kleine klap wordt…
zoals gezegd stond ik 2 keer op de zelfde avond dwars, beide keren met erg lage snelheid. 1 geluk gehad dat ik het met sturen op kon vangen, 2e de pech dat de voorkant ook het spoor niet wilde volgen(onder en overstuur gelijktijdig..)
Ex BX 16v, Ex AX GTI
ik zeg niet dat door te sturen alles goed komt, laatst stond ik ook zo even dwars op de baan, geen houden aan en dat terwijl ik helemaal niet hard ging (Adals zijn wel heel dringend aan vervanging toe)
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Wat voor achteras heeft een c15?
Bij de AX club word steeds meer duidelijk dat de achteras ook aan slijtage onderhevig is zoals de ADALS van bijv. BX’en.
Te herkennen aan banden die aan de binnenkant afslijten…
De oplossing is nog niet gevonden..
En laat het bij mijn achterbanden even beroerd zijn zeg, dus gelijk even naar kijken tijdens het wisselen van de draagarm…
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Wat voor achteras heeft een c15?
ik dacht dat die gelijk is aan een 205 achteras
Dus ook gewoon een torsie as?
Mmm dat kan perspectief bieden.
Slijten jouw achterbanden ook schuin af?
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ik heb vast wat berichtgeving gemist SZ, maar wie is die bevallige jonge dame in je avatar. Het zou zomaar een beroemde chansonière kunnen zijn.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!