centrale deurvegrendeling en de afstandbediening
misterx11
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 23

Gepost: 16 juli 2006 01:45 AM

Heb sinds deze week last van een niet compleet werkende afstandsbediening, hij doet wel de deur op slot maar maakt hem niet los als je op het daarvoor betreffende knopje drukt.
Dus eerst maar ff een ander batterijtje gehaald wat het meest voor de hand liggende was dacht ik, maar daarna had ie het nog steeds.
Dus ik ff in het handboekje gekeken, bleek dat de afstandbediening moest initialiseren op mijn auto dus ik dat gedaan precies volgens het boekje( deur met de sleutel openen en 2x op knopje A drukken) niks geen resultaat en blijf het probleem houden,

Iemand een idee hoe dit op te lossen??

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 16 juli 2006 02:19 AM
  [ # 1 ]

Misschien wel zo handig als je het type en bouwjaar van je Saxo vermeld, dat kunnen wij zo niet ruiken als we je berichten lezen.
Daar hebben we een mooie functie voor hier op het forum, in de vorm van een onderschrift.

Als je een AB heb met 2 knopjes, open/dicht, dan denk ik dat het sluitknopje kapot is, heb ik ook een keer gehad met de AB van mijn Xsara.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook