Ik ben op zoek naar het materiaal waarmee de b-stijlen en voorruitbovenrand mee bekleedt zijn, het is van dat zwarte dunne spul, Chyparse heeft het niet. Iemand een idee?
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Dit materiaal dus:
Iemand een idee?
GRG
Probleem is met dit materiaal dat je het er nooit netjes vanaf krijgt. Vaak zijn de zijkanten al los gelaten, maar ga je er dan aan trekken dan scheurt het onder je vingers.
Mooi alternatief zijn de zwart lederen setjes die Chyparse verkoop.
Makkelijk te verwerken en het verschil zie je nauwelijks.
Ajeto!!!
ik heb toen der tijd een compleet orgineel bruin setje kunnen aanschaffen zat ook bruin leer bij voor de B-stijlen
jij hebt zwart leer in je auto zou er dan ook niet (zwart) leer op je B-stijlen
moeten :
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
citroen23 schreef:ik heb toen der tijd een compleet orgineel bruin setje kunnen aanschaffen zat ook bruin leer bij voor de B-stijlen
jij hebt zwart leer in je auto zou er dan ook niet (zwart) leer op je B-stijlen
moeten :
Bij de zwart leer uitvoeringen zit dit spul op de stijlen, alleen de bruin leer hadden leer op de b-stijlen. De bekleding op mijn b-stijlen is goed, maar op de voorruit bovenrand lijst niet meer omdat ik de volledige bovenrand vervangen heb en dan moet je de bekleding wel loshalen met als gevolg dat er niks van overblijft. Ik ga een dezer dagen mijn dak er weer in lijmen en moet dan wel iets vervangends hebben!
GRG
Bij mij in de buurt zit een zaak die dit materiaal verkoopt onder de naam “skai leer”. Het zit op een rol met een breedte van 1,37 meter en kost zo’n 20 euro per meter. Ik schat dat je maar 50 cm lengte nodig hebt, dus voor 10 euro materiaalkosten ben je klaar. De ‘texture’ van het materiaal is net even anders dan die van het origineel, maar dat verschil is m.i. nauwelijks zichtbaar.
Je kunt natuurlijk ook bij http://www.citronpieces.com kant en klare B-stij bekleding kopen. Artikel 321.918.020 “B-stijl bekleding bovenste deel R, zwart leer, DS” kost bijna 36 euro. Maar dan hoef je niet zelf te knippen!
ubogaart schreef:Bij mij in de buurt zit een zaak die dit materiaal verkoopt onder de naam “skai leer”. Het zit op een rol met een breedte van 1,37 meter en kost zo’n 20 euro per meter. Ik schat dat je maar 50 cm lengte nodig hebt, dus voor 10 euro materiaalkosten ben je klaar. De ‘texture’ van het materiaal is net even anders dan die van het origineel, maar dat verschil is m.i. nauwelijks zichtbaar.
Je kunt natuurlijk ook bij http://www.citronpieces.com kant en klare B-stij bekleding kopen. Artikel 321.918.020 “B-stijl bekleding bovenste deel R, zwart leer, DS” kost bijna 36 euro. Maar dan hoef je niet zelf te knippen!
Hoe heet die zaak en waar zit die? Ik heb niks voor de bstijl nodig alleen voor de voorruit bovenrand. Is dat spul heel dun? Meeste skai dingen zijn vaak 1mm dik en dat is te veel.
GRG
De zaak heet Rubberhuis en zit in Maastricht, tel. 043 3212557. Het materiaal dat ik er heb gekocht was een fractie dikker dan het origineel. Voor B-stijlen en hoedenplank is die dikte niet zo belangrijk, maar voor boven de voorruit kan ik de consequentie niet inschatten.
Totaal aantal Berichten: 809
- ID/DS DS 20 Pallas BVH
http://www.ds-sassen.de heeft ze ook, onder interieur