Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Welke dan? Toch geen zwarte Passat station? Als het een Kever is of een oer-Golf GTI, dan is het goed…
Willibrord schreef:Toch geen zwarte Passat station?
Punky kennende een grijze passat station, of een donkerblauwe Golf 4 of 5..
Golf 1 gti gaat er ook wel in, wel origineel…
Golf 1 Gti is zeker gaaf!
[slechte duitse vw modus] http://www.der-pirelli.de/ [/slechte duitse vw modus]
Maar dan beter een nog zeldzamere Visa Gti
Of Peugeot 205 Rallye met dubbele Webers!!
allemaal erg leuk ja, en nogmaals de enige VW’s die je mogelijk in mijn 1000autos tellende garage zal aantreffen zijn een sciricco type 2(in 2008 komt er weer 1 ) en een Golf 1 GTI.. zwijmel. en heel misschien een paarse Polo G40 Genisis…sorry maar uiteraard genoeg Pug’s en Citro’s om het te compenseren
Daarnaast wil ik nogmaals benadrukken dat ik als sportwagen echt voor een Lotus Esprit zou gaan:
Heel toevallig dat dat in 2002 samen met de enige mooie ferrari(456) de enige auto’s met klapkoplampen waren…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 27929
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Simpele Ziel schreef:Daarnaast wil ik nogmaals benadrukken dat ik als sportwagen echt voor een Lotus Esprit zou gaan:
al is het alleen al om de buitenspiegels
Een Golf GTI type 1 is zeker leuk.
Ben er op dit moment mee bezig van een maatje van me, hij koopt en hobby maar ik had er gelijk een bij ops:
Ding is bloedjesnel, maar ondertussen rete zeldzaam aan het worden.
Ajeto!!!
Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Tom Duckpower schreef:Willibrord schreef:Toch geen zwarte Passat station?
Punky kennende een grijze passat station, of een donkerblauwe Golf 4 of 5..
Golf 1 gti gaat er ook wel in, wel origineel…
Zit je me weer lekker zwart te maken. Zoals bekend heb ik meer op met de oudere types. Die nieuwe computerzooi hoeft van mij allemaal niet. Dus zal het eerder een Golf 1 zijn GTI is altijd leuk. Al is zo’n oude vierkante Passat ook wel geinig.
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
mike schreef:Een Golf GTI type 1 is zeker leuk.
Ben er op dit moment mee bezig van een maatje van me, hij koopt en hobby maar ik had er gelijk een bij ops:
patje74 schreef:mike schreef:Een Golf GTI type 1 is zeker leuk.
Thanks de links worden door mijn maatje en mij zeker gewaardeerd
Enigste wat erg jammer is dat er daar geen onderdelen te betrekken zijn.
Ajeto!!!
kakanox schreef:mike schreef:Een Golf GTI type 1 is zeker leuk.
Ding is bloedjesnel, maar ondertussen rete zeldzaam aan het worden.Leuke is dat een Golf GTI qua gevoel, gewicht/vermogen en karakter aardig in de buurt komt van…. de AX GTI
Met alle respect (en ik ben erg merken trouw ) maar de AX red het never niet bij iig de Golf die wij onderhanden hebben
Ajeto!!!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
mike schreef:Thanks de links worden door mijn maatje en mij zeker gewaardeerd
Enigste wat erg jammer is dat er daar geen onderdelen te betrekken zijn.
Graag gedaan, ik heb niets met die stuiterbakken, maar het feit dat ze nog steeds in productie zijn vind ik erg leuk. Zo is de Morris Minor ook nog in Productie in de vorm van een Hindustan Ambassador . Het leuke is dat daar nu wel moderne techniek in zit. Dus een injectieblok welke af-fabriek te bestellen is met LPG.
Edit, hij is op basis van de Morris Oxford ipv de Minor. (‘57)
Het vriendje van mijn buurmeisje heeft een oude Caddy, een Golf 1 met laadbak dus. Hij had daar 2 weken geleden een heus zwembad achterin gemaakt! Grappig joh!
Wat betreft die onderdelen, je kan nantuurlijk de plaatselijke Zuid Afrikaanse dealer eens benaderen. Misschien wil hij wel eens wat versturen.
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
kakanox schreef:Leuke is dat een Golf GTI qua gevoel, gewicht/vermogen en karakter aardig in de buurt komt van…. de AX GTI
Bedoel je niet andersom. VW was wel de eerste trendsetter met de hot-hatch.
Die vriend van je is wel genaaid dan zeg. Was zeker ook nog een GTI met chromen bumpers en de eerste type motorkap. Die zijn nu helemaal centjes waard.
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
Vanaf wanneer was de Golf GTI?
Denk dat Lotus ook in de buurt komt met 1977
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Eerste GTI 1976
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
ford want ik werk bij ford
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004