Totaal aantal Berichten: 2470
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
hi allemaal vermits ik momenteel veel autostrades doe, en ik heel goedkoop een goede xantia kan kopen moet ik van mijn moeder een wagen wegdoen… en ik heb besloten dat dit mijn visa zal zijn nu vraag ik me af wat is zo’n wagentje waart voor liefhebbers… het is opnieuw gespoten en heb eht gekocht van eerste eigenaar ( oud koppel met 36000km op de teller momenteel staan er 52000 op… de wagen is dus eigenlijk perfect in orde…
wat zou ik daarvoor moeten vragen?
Groetjes
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!
Eea afhankelijk van hoe snel je hem kwijt wil, wat eraan is gebeurd en wat je er zelf voor hebt betaald. Een Visa is al zeldzaam laat staan een nette en goede. M.a.w. voor een paar honderd euri ben je hem zo kwijt, voor 1000 tot 2000 euri, wat ie misschien wel waard is, duurt het waarschijnlijk langer…
Ik heb zo’n 1.5 jaar geleden een 14 trs uit 1986 gekocht met 40 000 km op de teller. Heb toen euro 1200 betaald (vond ik best wel veel, maar is wel een heel mooi exemplaar en ik wilde graag weer een 14 trs). Ik weet niet of die auto toen al lang te koop stond (ik denk een paar maanden).
Helaas (voor jou) kan ik het me niet permiteren om nog zo’n dure auto te veroorloven.
Totaal aantal Berichten: 2470
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Tja mijn visa is een eerste neus dus toch wel zeldzaam en is deze winter gespoten
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!
Zoek een stallingsadres, en zeg je moeder er niets van
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
stoterstangen90 schreef:Zoek een stallingsadres, en zeg je moeder er niets van
OFFTOPIC: DAT fenomeen ken ik maar al te goed, hehe
ONTOPIC: Succes met de verkoop kali!
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.