gefeliciteerd met je rijbewijs.
je kan natuurlijk ook een leuk 2.2 HDi blok in de BX hangen
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Haha, is dit niet wat we van alle 19D en BX14 rijders horen? fijne kar, maar ow wat is ie traag
Dat je met stoplicht sprintjes nog steeds 1 op 19.5 haalt mag ook wel, je moet je verliwezen natuurlijk compenseren…
Mijn idee is nog steeds dat je gewoon rustig en relaxt moet toeren met zo’n ding, lekker in haar waarde laten.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Het feit dat ik wekelijks een andere vrouw als avatar heb heeft niets te maken met hormonale driften van een 18jarige, maar bedenk eens hoeveel andere er nu al uitkijken naar wie er volgende week staat..
.
sorry voor het off topic maar euh… mooi vrouwtje lijkt wel wat op mijn vrouwtje
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
xm'metje schreef:Simpele Ziel schreef:Het feit dat ik wekelijks een andere vrouw als avatar heb heeft niets te maken met hormonale driften van een 18jarige, maar bedenk eens hoeveel andere er nu al uitkijken naar wie er volgende week staat..
.sorry voor het off topic maar euh… mooi vrouwtje lijkt wel wat op mijn vrouwtje
Het stomme is…. Het nog zo ook….
Test
Thijsvandebles schreef:xm'metje schreef:Simpele Ziel schreef:Het feit dat ik wekelijks een andere vrouw als avatar heb heeft niets te maken met hormonale driften van een 18jarige, maar bedenk eens hoeveel andere er nu al uitkijken naar wie er volgende week staat..
.sorry voor het off topic maar euh… mooi vrouwtje lijkt wel wat op mijn vrouwtje
Het stomme is…. Het nog zo ook….
toen ik het niet wist fftopic
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Update
Olie ververst! Lekker met 30 graden op de brug buiten olie verversen..wat een hitte! Voortaan pak ik een andere dag
..Shit!
Einddemper is er vandaag onderuit gevallen, heb al even gebeld met ASD (autozaak) en nieuwe einddemper kost me 43 Euro. Die moet er dan maar even onder!
Valt mee
Is inderdaad niet duur…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Jammer van dempers die niet van de dealer komen is altijd wel dat ze net niet mooi in het gat in de bumper komen te hangen…
Harm schreef:Jammer van dempers die niet van de dealer komen is altijd wel dat ze net niet mooi in het gat in de bumper komen te hangen…
Pasvorm is idd meestal knap waardeloos.
En meestal iets luider, zelfde spul toch als bij de fast-fitters?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Zo, resultaat naar half uurtje klussen!
2 nieuwe dempers, eindemper en tussendemper. Heb ze beide maar vervangen want tussendemper zag er ook niet helemaal goed meer uit. Ziet er weer top uit..Einddemper is van Walker en tussendemper van bosal.
waarom niet gelijk een open pijp met hoefijzer er onder ?
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap