kleine vraag waar iemand waarschijnlijk zo een antwoord op heeft: hebben morettes een speciaal relais? en zo ja, kan ik dat bij het verwisselen van morettes voor normale lampen straffeloos verwijderen? of moet er dan weer een anders relais in?
voordat ik van alles lostrek….
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Re: morettes en relais
hel1 schreef:kleine vraag waar iemand waarschijnlijk zo een antwoord op heeft: hebben morettes een speciaal relais? en zo ja, kan ik dat bij het verwisselen van morettes voor normale lampen straffeloos verwijderen? of moet er dan weer een anders relais in?
voordat ik van alles lostrek….
Als goed is hebben de morrettes een bijbehorende kabelboom deze ook weghalen… in de kabelboom zitten de relais verwerkt
Lijkt me dat je dan orginele kabelboom hebt
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:hel1 schreef:kleine vraag waar iemand waarschijnlijk zo een antwoord op heeft: hebben morettes een speciaal relais? en zo ja, kan ik dat bij het verwisselen van morettes voor normale lampen straffeloos verwijderen? of moet er dan weer een anders relais in?
voordat ik van alles lostrek….Als goed is hebben de morrettes een bijbehorende kabelboom deze ook weghalen… in de kabelboom zitten de relais verwerkt
merci!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
hel1 schreef:McDean schreef:hel1 schreef:kleine vraag waar iemand waarschijnlijk zo een antwoord op heeft: hebben morettes een speciaal relais? en zo ja, kan ik dat bij het verwisselen van morettes voor normale lampen straffeloos verwijderen? of moet er dan weer een anders relais in?
voordat ik van alles lostrek….Als goed is hebben de morrettes een bijbehorende kabelboom deze ook weghalen… in de kabelboom zitten de relais verwerkt
merci!
Merci bien becoup (ofzoiets)
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!