morettes en relais
hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 26 juli 2006 02:21 AM

kleine vraag waar iemand waarschijnlijk zo een antwoord op heeft: hebben morettes een speciaal relais? en zo ja, kan ik dat bij het verwisselen van morettes voor normale lampen straffeloos verwijderen? of moet er dan weer een anders relais in?
voordat ik van alles lostrek…. Laughing

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 26 juli 2006 02:23 AM
  [ # 1 ]

Re: morettes en relais

hel1 schreef:

kleine vraag waar iemand waarschijnlijk zo een antwoord op heeft: hebben morettes een speciaal relais? en zo ja, kan ik dat bij het verwisselen van morettes voor normale lampen straffeloos verwijderen? of moet er dan weer een anders relais in?

Als goed is hebben de morrettes een bijbehorende kabelboom deze ook weghalen…  in de kabelboom zitten de relais verwerkt

Lijkt me dat je dan orginele kabelboom hebt Rolling Eyes

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 26 juli 2006 02:24 AM
  [ # 2 ]

McDean schreef:
hel1 schreef:

Als goed is hebben de morrettes een bijbehorende kabelboom deze ook weghalen…  in de kabelboom zitten de relais verwerkt

merci!

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 26 juli 2006 02:25 AM
  [ # 3 ]

hel1 schreef:
McDean schreef:
hel1 schreef:

merci!

Merci bien becoup (ofzoiets)  Laughing

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook