Das een drukke bedoening daar onder de motorkap. Is bij een 1.6i een stuk opgeruimder en kan je er zo bij.
Jos van der Voort
hij moet nu dus als het ware naar boven toe. Dat krijg ik tot nu toe nog steeds niet klaar.
Mocht ik een vervanger gaan halen dan moet ik deze er alsnog af kunnen krijgen toch. Dus hij zal wat dan ook naar boven moeten komen.
Iemand nog suggesties van hoe dit stangetje op z’n plaats te krijgen?
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Ik hoor nu dat de ring aan het eind van de schakelstang, aan 1 van de beide kanten dicht hoort te zijn, klopt dat??
De mijne is namenlijk gewoon open
Ik weet inmiddels waarom jullie mij niet snapten.
De schakelstang was niet van het kogeltje geschoten. Het hart van de schakelstang zat nog netjes op het bolletje, de schakelstang zelf was daar van los gekomen.
Ik heb inmiddels de gehele schakelstang er af gehad en het gaat nu verder lukken.
Ik snap nu dus ook hoe alles hoort te zitten enzo. Weer wat geleerd
toch bedankt allemaal
OK!!
Jos van der Voort
Totaal aantal Berichten: 527
- Xantia 1.8i 16v
ZX-Enschede schreef:Misschien kun je er even een ijzerdraadje omheenbinden zodat het op zijn plaats blijft. (bindertje van een vuilniszak).
Morgen naar de sloop om een vervanger te halen. ik ben het met de vorige forummers eens dat dit een relatief simpel probleem is. Je kunt er weinig verkeerd aan doen.
Zelf heb ik grotere problemen met de dsitributie. Denk dat het blok voor de derde keer (deels) uit elkaar moet.
vervangen die hap…
kost niet zo veel, is redelijk te doen en schakeld als een kanon
Greetz Ruud
Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia
Totaal aantal Berichten: 527
- Xantia 1.8i 16v
ZX-Enschede schreef:Misschien kun je er even een ijzerdraadje omheenbinden zodat het op zijn plaats blijft. (bindertje van een vuilniszak).
Morgen naar de sloop om een vervanger te halen. ik ben het met de vorige forummers eens dat dit een relatief simpel probleem is. Je kunt er weinig verkeerd aan doen.
Zelf heb ik grotere problemen met de dsitributie. Denk dat het blok voor de derde keer (deels) uit elkaar moet.
vervangen die hap…
kost niet zo veel, is redelijk te doen en schakeld als een kanon
Greetz Ruud
Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia
Het is al weer klaar hoor ... het hart van de schakelstang was er uit, deze heb ik er met een hamer weer netjes in getimmerd. En tot op heden nog geen problemen weer mee gehad.
Mocht ik nog wel problemen krijgen dan vervang ik hem idd wel. Maar ik denk dat het nu wel goed zal gaan.
ennuh, schakeld prima hoor ... geen idee hoe een kanon schakeld