De DS in Rabbi Jacob was er toch eentje met een nieuwe neus in Vert Argenté? Dit is volgens mij iets uit de film van gendarmes in St Tropez of zo. Of sla ik hier echt geweldig de plank mis?
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Dit model komt niet uit “le gendarme de Saint-Tropez”,
maar volgens mij wel uit die film met rabbi jacob.
Het is de DS uit de Louis de Funes-film: Les Avontures de Rabbi Jacob. Hoewel de neus wel anders is….maar de boot klopt
En natuurlijk staat de film op mijn site. Hoe kan het ook bijna anders
http://81.68.229.29/Media2/Les_aventures_de_Rabbi_Jacob.wmv
Volgens mij heb ik die fil mooit gezien, zo ergens in een grijs en duister verleden ...
Schijt aan originaliteit.
.....maar hebben jullie gezien wat die knakker voor dit modelletje vraagt….?
tweehonderdnegenennegentig euri en negenennegentig cent….........
die heeft écht een gaatje in zijn hoofd
of misschien niet, maar dan degeen die dat er voor neertelt…...
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Eric Vertogen schreef:Het is de DS uit de Louis de Funes-film: Les Avontures de Rabbi Jacob. Hoewel de neus wel anders is….maar de boot klopt
Ah, dan had ik het voor de helft goed. Ik kon die ouwe neus al niet rijmen met mijn herinnering. Ik heb hem bij het uitkomen in 1973?/‘74? in de bios gezien.
Maar je gaat toch geen driehonderd euri uitgeven voor zo’n modelletje dat volgens mij ook regulier goed verkrijgbaar moet zijn. (dat klopt toch, modelprofessor Rob?). En dan-is ie ook nog niet authentiek want de neus klopt niet
Hans
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
inderdaad, als je driehonderd euri uitgeeft voor iets wat je ook wel eens voor veel minder dan een-derde op beurzen tegenkomt (en laat liggen), ben je rijp voor zon-en-schild.
het is, als ik me niet vergis een Vitesse die in beperkte oplage met boot-op-dak is uitgebracht door de bijenkorf
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Belg
‘t is een Belg. Biedt zelfs modelletjes voor 499 € aan. Misschien is ie niet helemaal bij de tijd en denkt ie nog in Belgische Franken. Dan komt het een stuk netter uit. 300 BeF = 17 NLG = € 7,50. Kijk, nou wordt het betaalbaar.
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
Re: Belg
ID66 schreef:‘t is een Belg. Biedt zelfs modelletjes voor 499 € aan. Misschien is ie niet helemaal bij de tijd en denkt ie nog in Belgische Franken. Dan komt het een stuk netter uit. 300 BeF = 17 NLG = € 7,50. Kijk, nou wordt het betaalbaar.
Je kon nog best eens gelijk hebben…...
Want je gaat via zo’n veilingsite natuurlijk niet -tig maal de nog geldende detailhandelsprijs betalen, toch?
Hans