vortex schreef:waarom niet gelijk een open pijp met hoefijzer er onder ?
Omdat ik liever geniet van autorijden zonder klereherrie
Geplaatst: 22 Jul 2006 14:26 Onderwerp:
————————————————————————————————————————
waarom niet gelijk een open pijp met hoefijzer er onder ?
dat heb ik onder een bx sport gehoord nou als je graag een formule 1 wagen wil hebben qua geluid moet je vooral dat doen :burninhell . dat is werkelijkwaar asoooooooooooooooooo
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Oké, nu ben ik ook 1 van de slachtoffers die de witte diesel heeft gezien. Stond al bij de deur toen Erik aan kwam rijden. Wat me opviel toen ie voor ons huis stilstond is dat ie elektrische ramen heeft. Heel handig met dit weer…je begint al te zweten om het raam te openen met een slinger (Zoals in een echte TD…die van mijn pa). Terwijl ik haastig wat schoeisel om de voeten deed, ontgrendelde Erik zijn BX ff en opende de deur alvast. Mijn gedachte: “Waauuwww, zwart leren bekleding, dat moet ik ook!” En zo’n stoel zit ook lekker, trouwens. Toen ik in de auto zat, viel me ook op dat het KLOKJE niet origineel is. Vervangen die handel, Erik. Over die demper ga ik het niet hebben. Dat zie je alleen als je een F*** E***** rijdt en verslagen wordt door Erik met zijn BX.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
CX-power schreef:Oké, nu ben ik ook 1 van de slachtoffers die de witte diesel heeft gezien. Stond al bij de deur toen Erik aan kwam rijden. Wat me opviel toen ie voor ons huis stilstond is dat ie elektrische ramen heeft. Heel handig met dit weer…je begint al te zweten om het raam te openen met een slinger (Zoals in een echte TD…die van mijn pa). Terwijl ik haastig wat schoeisel om de voeten deed, ontgrendelde Erik zijn BX ff en opende de deur alvast. Mijn gedachte: “Waauuwww, zwart leren bekleding, dat moet ik ook!” En zo’n stoel zit ook lekker, trouwens. Toen ik in de auto zat, viel me ook op dat het KLOKJE niet origineel is. Vervangen die handel, Erik. Over die demper ga ik het niet hebben. Dat zie je alleen als je een F*** E***** rijdt en verslagen wordt door Erik met zijn BX.
Ahum… Orginaliteits-freak…en anders moet het een verbetering zijn tov orgineel
Die kreet heb ik vandaag eerder gehoord:P
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
Simpele Ziel schreef:En meestal iets luider, zelfde spul toch als bij de fast-fitters?
Ahum, bosal is geen kwikflut rommel..het is behoorlijk stil. stiller dan voorheen
Kwik fit gebruikt volgens mij wel Bosal…
Had ik i.i.g. ook met Sofie…
En nu heb ik Walker geloof ik…ook spliksplinter nieuw…plastic zit er nog omheen zowat…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Zo, voor een maat van mij een BX GTi gekocht..wat rijd dat hardddd Nu zal ik hem ff helpen met poetsen ...hij is nu roze en word zeer mooi rood binnenkort Heb de auto nu ff mee..prachtig
Ijs schreef:Zo, voor een maat van mij een BX GTi gekocht..wat rijd dat hardddd Nu zal ik hem ff helpen met poetsen ...hij is nu roze en word zeer mooi rood binnenkort Heb de auto nu ff mee..prachtig
Hahaha, leuk speelgoed he, zo’n ‘net niet’ BX GTi (ik ben inmiddels berucht om deze uitspraak geloof ik)...
Laat hem ook even lid worden om het forum…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Je weet dat ik niet aan concessies doe SZ…alleen een 16v voor bij
Ik schrok al…
Een 16v mag je van mij dan weer wel kopen, dan ben ik niet zo jaloers
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
tja..diesel is toch al sneller dan die winkelwagen van je Hooooooooo D:
Ja, maar maar maar… een GTI blijft een “net niet” auto he ops:
En ach, je zal nog eens gek op je neus kijken als een 1.4 je zoek rijdt
Gaat het ook helemaal niet om, heb ten minste een AX die niet gehandicapt is met een 3 gats onderstel(jee, ik blijf maar mensen op hun tenen trappen) ops:
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
hoe lijkt het nico, zitten die nieuwe zwenkwieltjes er al aan ... oke oke..ik houd nu op. ouwehoeren doen we wel over de “paladinges”. De GTi heeft nog wel wat werk maar morgen moet er toch heel veel aan gemaakt zijn hoop ik
Hé, zoals bij een echte winkelwagen draaien mijn wielen ook alleen de kanten op die je niet wil…/
Morgen ochtend om 8uur komt daar een eind aan…
Ik wens die vriend van je veel plezierige km’s toe, ,ook al is het een net niet auto, het blijft een comfi en nog veel belangrijker: rode BX
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI