Prachtig om te zien…
Bij dit soort dingen krijg ik echt het idee dat ik 25 jaar te laat geboren ben..
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
wow dit is leuk!!! zijn er nog meer afleveringen dan die vier? heb ze alle 4 met veel genot zitten kijken! Geen beter tijdverdrijf dan dit , (op je werk )
Aah jeugdherrineringen (okee, ik was nog klein )
Nu vind je het zonde van die auto’s maar toen waren ze net zo normaal als opel astra’s en vw golfs nu :kots
Coole filmpjes in elk geval, die gaan bij mijn favorieten
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
robbie25cx schreef:wow dit is leuk!!! zijn er nog meer afleveringen dan die vier? heb ze alle 4 met veel genot zitten kijken! Geen beter tijdverdrijf dan dit , (op je werk )
Via eDonkey is er nog eentje te vinden uit 1992. Als ik me niet vergis ooit online gegooid door die mannen van de Starslet.
En bij die van 1986 ben ik zelfs nog in beeld. Op ‘t allerlaatst, als ze die auto geplet uit de pletter halen. Op ‘t hek, met witte zonneklep…
Da’s lang terug.
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
heerlijk, Andre Van Duin !!
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Brrrrrr… Jack van Gelder mét haar en roze trui…
Leuke filmpjes
Toch vreemd om te merken hoe er over auto’s wordt gedacht… In 1978 was die GS maximaal 8 jaar oud. Een auto uit 1998 is momenteel 8 jaar oud. Dat noem ik dus nog best wel nieuw.
Als je je voorstelt dat je een Xsara uit 1998 neemt, die zou dan toch afgeschreven moeten zijn wil je er zo mee gaan racen?
Als groot liefhebber van klassieke automobielen doet het soms best pijn aan je hart, maar het zijn werkelijk meesterlijke filmpjes om naar te kijken
Die Messerschmitt KR200 (DD-79-89) is volgens de RDW nooit uitgeschreven, maar het feit dat ie geen bekende APK-vervaldatum heeft, wil wel zeggen dat ie particulier is gesloopt.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 27930
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
XBXG schreef:Leuke filmpjes
Toch vreemd om te merken hoe er over auto’s wordt gedacht… In 1978 was die GS maximaal 8 jaar oud. Een auto uit 1998 is momenteel 8 jaar oud. Dat noem ik dus nog best wel nieuw.
Als je je voorstelt dat je een Xsara uit 1998 neemt, die zou dan toch afgeschreven moeten zijn wil je er zo mee gaan racen?Als groot liefhebber van klassieke automobielen doet het soms best pijn aan je hart, maar het zijn werkelijk meesterlijke filmpjes om naar te kijken
Die Messerschmitt KR200 (DD-79-89) is volgens de RDW nooit uitgeschreven, maar het feit dat ie geen bekende APK-vervaldatum heeft, wil wel zeggen dat ie particulier is gesloopt.
idd, een auto van een jaar of 8 daar dromen veel mensen van
dat is deze dagen zeker nog niet afgeschreven
kan toch ook dat die nog bij iemand in de garage staat
Misschien heeft die messerschmitt gewoon nooit een apk keuring meegemaakt?
Wij hebben ook een aca staan (BK-87-FV) waarvan de apk datum ook niet bekend is.. En de auto bestaat nog wel.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
vergeet niet dat de kwaliteit van de auto’s van vroeger een stuk minder was en dat de levensduur een jaar of 7-8 was…dat was normaal….
tegenwoordig heb je geen roest meer (OK, Opel nog wel) En blijft alles veel langer doorrijden. Nu worden auto’s vaak weggegooid omdat ze niet mooi meer zijn of tegen een beurt aan zitten en men niet meer wil investeren…kijk naar de BX bijv. Op zijn ze vaak nog lang niet maar voor het geld van een beurt kun je weer een betere terugkopen en dan is de keuze vaak snel gemaakt…
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Vaak is dat voorasl onkunde. De (beetje) techneuten onder ons denken daar anders over. Die gaan liever een paar centen in hun eigen wagen investeren omdat ze dan vooral weten wat ze hebben.
De vraag of onderhoud economisch verantwoord is, is naar mijn idee een beetje krom. Autobezit en gebruik is nooit economisch verantwoord op de manieren hoe velen het doen.
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
begrijp me niet verkeerd ik denk er ook zo over…Ik vind het erg zonde dat het vaak op die manier gaat…En ja, hier is dat gelukkig idd veel minder met de forummers