ik vind deze velgen veel mooier! staat goed! :thumbsup
McDean schreef:nieuwe velgen
staat heel mooi zo :thumbsup
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
moet zeggen dat ik de speedlines die er in st oedenrode nog onder stonden veel beter vind ogen, zijn lekkere stoere velgen, dit is een beetje een speelgoedvelg met die iele spaakjes, maar ieder zijn ding.
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
PHoskam schreef:moet zeggen dat ik de speedlines die er in st oedenrode nog onder stonden veel beter vind ogen, zijn lekkere stoere velgen, dit is een beetje een speelgoedvelg met die iele spaakjes, maar ieder zijn ding.
jupz
binnenkort maar bezig met de motorkap
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
oh wat ga je daar mee doen ??????
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
- BX Sport MK2
- AX GT chic
luchthapper en stuk inkorten voor een gril
Deze nieuwe velgen maken het wel een stuk unieker, ik bedoel, hoeveel BX rijden ondertussen al rond op speedline’s ?
Niet dat daar wat mis mee is hoor, ik ben nog opzoek
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Deze nieuwe velgen maken het wel een stuk unieker, ik bedoel, hoeveel BX rijden ondertussen al rond op speedline’s ?
doe eens gek en zet er heel wat anders onder
Simpele Ziel schreef:Deze nieuwe velgen maken het wel een stuk unieker, ik bedoel, hoeveel BX rijden ondertussen al rond op speedline’s ?
De BX Sport velgen zijn ook van speedline trouwens, maar dat terzijde. Ik vind 205 1.9 gti velgen erg goed staan. Sterker nog, ik vind (net zoals bij de hele 205 1.9 GTI) het design lekker eenvoudig, doch heel sterk en strak. Wat mij ook wel gaaf lijkt trouwens: een BX 16V of Sport in 205 Griffe looks.
Je nieuwe velgen vind ik -eerlijk is eerlijk- toch minder mooi dan de oude. t’ Wordt toch wat playmobiel achtiger. Uniek of niet, ik heb liever minder uniek maar mooi, dan unieker en minder mooi.
Ik zie dat Daan ook bij deze 10-spaakers de Citroen-naafdopjes is blijven handhafen…
Saat mooi Daan, alleen vond ik de Speedlines wel mooier….
Test
- BX Sport MK2
- AX GT chic
lijstje van mezelf gevonden dus tijd voor een update:
McDean schreef:
Tessa moet nog veel veranderingen ondergaan
- CV
- elec ramen
- open deur indicator
- andere achterbumper
- andere voorruit
- raamstreamer
- 3de remlicht verplaatsen (zit me inde weg )
- op den duur een ander blok
- CV done (alleen nog achterklep)
- elec ramen done
- open deur indicator done (alleen nog kabelboompje)
- andere achterbumper done (16V mk2)
- andere voorruit done (voor 60 euro)
- raamstreamer done
- 3de remlicht verplaatsen (moet nog een keer ZX spoiler met remlicht vinden )
- op den duur een ander blok (voorlopig nog niet )
new - Kachel knop etc .... panneeltje iig zilvergrijs spuiten
new - spiegels meespuiten
Ook heb ik nu een complete JVC audio set
Ik ga maandag avond me Bxje wassen en zal dan even nieuwe foto`s maken en posten zodat iedereen kan genieten…
McDean schreef:lijstje van mezelf gevonden dus tijd voor een update:
McDean schreef:
Tessa moet nog veel veranderingen ondergaan
- CV
- elec ramen
- open deur indicator
- andere achterbumper
- andere voorruit
- raamstreamer
- 3de remlicht verplaatsen (zit me inde weg )
- op den duur een ander blok
- CV done (alleen nog achterklep)
- elec ramen done
- open deur indicator done (alleen nog kabelboompje)
- andere achterbumper done (16V mk2)
- andere voorruit done (voor 60 euro)
- raamstreamer done
- 3de remlicht verplaatsen (moet nog een keer ZX spoiler met remlicht vinden )
- op den duur een ander blok (voorlopig nog niet )
new - Kachel knop etc .... panneeltje iig zilvergrijs spuiten
new - spiegels meespuitenOok heb ik nu een complete JVC audio set
Ik ga maandag avond me Bxje wassen en zal dan even nieuwe foto`s maken en posten zodat iedereen kan genieten…
Beetje jammer dat je de achterklep nog niet “geelektrificeerd” hebt, dat is nog best een redelijke klus. De hele achtervloerbedekking en achterklep + c-stijlbeplating moet er voor los. Heb je wel alle spullen ervoor liggen?
Voor de deur-open indicator: als je de dash nog hebt zitten, lekker laten zo. Die hoeft er echt niet voor los (voor de hele elek-zooi ook niet trouwens, alleen rechter dashvakken zijn voldoende); als je de kabel schuin omhoog steekt komt ie vanzelf uit het plekje naast het centenbakje, als je een beetje handig bent. Zo heb ik het gedaan en dat scheelde me dus *heel* *erg* *veel* werk. Om de achtergrondverlichting (l.b.) aan te sluiten moet ik nog een keer het kachelpaneel losnemen, nou, we zien wel…
Ich bin ein Breaker
- BX Sport MK2
- AX GT chic
karel schreef:
Beetje jammer dat je de achterklep nog niet “geelektrificeerd” hebt, dat is nog best een redelijke klus. De hele achtervloerbedekking en achterklep + c-stijlbeplating moet er voor los. Heb je wel alle spullen ervoor liggen?
is al gedaan
ligt al helemaal klaar heb ook al bedrading voor ruitenwisser tot onder me achterbank
McDean schreef:karel schreef:
is al gedaan
ligt al helemaal klaar heb ook al bedrading voor ruitenwisser tot onder me achterbank
Ik las je “gezocht” bericht; ik duik eerdaags wel de schuur in en denk dat ik wel wat voor je hebt. Lampjes-dradenbende wordt lastig, maar die heb je zelf toch al wel liggen?
Ich bin ein Breaker
- BX Sport MK2
- AX GT chic
nog even gedult