9 van de 38
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »

Mechuccio’s 16V-6 [Happy klepper]
marx-7
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 932

Gepost: 30 juli 2006 06:59 PM
  [ # 121 ]

Hmm, je had ‘m wel eens mogen poetsen voor op de foto Mr. Green

Brunsummerheide?

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 30 juli 2006 07:48 PM
  [ # 122 ]
marx-7 schreef:

Hmm, je had ‘m wel eens mogen poetsen voor op de foto Mr. Green

Brunsummerheide?

ik had hem ook gepoetst vor de foto, maar dat was donderdagavond, dus misschien iets te vroeg Laughing
En deze foto’s zijn vlak over de grens in Duitsland genomen, in Elmpt.

je kunt nog raden welke nummer ik draaide Laughing als je het goed heb kom ik je een ijsje brengen Very Happy

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 31 juli 2006 12:17 AM
  [ # 123 ]

Deutschland?

Das muss Rammstein sein mit…...hmmmm pak ‘m beet Sonne?

Dat worden dan minimaal 3 bollekes Wink

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 31 juli 2006 04:46 AM
  [ # 124 ]

nope Very Happy beide fout Laughing

het ijsje ligt al in de diepvries Razz

Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX

Profiel  

Gepost: 31 juli 2006 04:47 AM
  [ # 125 ]

joahjoah, mooie ruit! Wink

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 31 juli 2006 08:04 PM
  [ # 126 ]

leuk foto`s

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 20 augustus 2006 04:49 PM
  [ # 127 ]

Zo gisterochtend teruggekomen van een weekje Hongarije met de 16V, we zaten in Balatonalmadí in een huisje van een vriendin van mijn vriendin samen met 2 australiërs, een Japanese, 4 Hongaren en 7 Nederlanders 3 continenten vertegenwoordigd, en alleen maar vreten, zuipen en zwemmen zoals het hoort Smile
De 16V heft zich uitstekend gehouden en niet een keer gekke dingen gedaan, ook heb ik hem nu over de 3 ton getrokken en hij is dus nu officieel ingereden Laughing
Mijn ex-m reed ook mee dus we konden lekker door Duitsland zoeven. jammer alleen van de bekrompen houding tov LPG ik kon het niet overal tanken en moest dus 3 tanks super leegtrekken. Duurder, maar hij is er wel een stuk rapper door geworden en loopt nu ook stukken mooier stationair op benzine. Het membraam van mijn gasverdamper heeft volgens mij de geest gegeven 300 kilometer voor de nederlandse grens want hij houdt ineens gigantisch in op LPG als ik vol gas geef, ik moet nu echt met fluwelen voetje rijden op gas, maar goed eerst de tank hier maar eens volgooien en kijken of het echt zo is voor ik me zorgen ga maken. Verder was het erg leuk om in de BX in Hongarije te rijden, er rijden toch wel wat BXen rond in Hongarije en ze zwaaien allemaal vrolijk terug daar Very Happy
We zijn ook met beide auto’s vrolijk in een keer heen en in een keer terug gekacheld, en die lederen stoeltjes zitten toch zo lekker he, ik heb niemand 1 keer iets horen zeggen over stramme poten of wat dan ook, terwijl we met zijn 4en in de 16V zaten, en 3 man in de XM omdat die volgepropt was met bagage. 15 uurtjes kachelen en nog niet eens moe geworden ervan. natuurlijk zijn we wel een paar keer gestopt om te eten en te drinken, maar slapen is vermoeiender dan 16V rijden Smile
hier nog even wat fotootjes:

klik op de foto’s voor grotere

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 20 augustus 2006 05:11 PM
  [ # 128 ]

Mooie locatie wel zo te zien Cool

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Gepost: 20 augustus 2006 05:16 PM
  [ # 129 ]

mooiiii ritje!!

en de locatie ziet er idd prachtig uit!

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 20 augustus 2006 09:16 PM
  [ # 130 ]

Welkom terug Wink

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3865

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 20 augustus 2006 11:59 PM
  [ # 131 ]

Ziet er schitterend uit daar en wat is die BX toch lekker rood Exclamation

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 18 september 2006 01:22 AM
  [ # 132 ]

Nou, vandaag maar even onder de auto gekropen om hem apk klaar te maken.
De achterremklauwen heb ik volledig uitmekaar gehaald, en intensief schoongemaakt, ontlucht en gespoeld en dat is wel een wereldje van verschil, verder nog even het tankje van mijn voorste ruitesproeier vervangen omdat het pompje het niet deed, en dat is nu ook weer opgelost Very Happy
Mijn rechterste spoorstang kogel rammelt een beetje, maar ik breng hem ff eerst naar de apk om te kijken of het opvalt (zou wel moeten eigenlijk) mochten ze hem daar op afkeuren dan vervang ik die snel, bij de zx was het een half uurtje per kant, en ik kan me niet voorstellen dat de bx daar veel moeilijker in is (wel een stukje duurder vrees ik, met de 37,50 voor 2 kanten voor de zx viel het allemaal wel mee.

Profiel  

Gepost: 18 september 2006 01:42 AM
  [ # 133 ]

weeral positieve berichten! succes met de apk!

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 18 september 2006 01:49 AM
  [ # 134 ]
Mechuccio schreef:

Nou, vandaag maar even onder de auto gekropen om hem apk klaar te maken.
De achterremklauwen heb ik volledig uitmekaar gehaald, en intensief schoongemaakt, ontlucht en gespoeld en dat is wel een wereldje van verschil, verder nog even het tankje van mijn voorste ruitesproeier vervangen omdat het pompje het niet deed, en dat is nu ook weer opgelost Very Happy
Mijn rechterste spoorstang kogel rammelt een beetje, maar ik breng hem ff eerst naar de apk om te kijken of het opvalt (zou wel moeten eigenlijk) mochten ze hem daar op afkeuren dan vervang ik die snel, bij de zx was het een half uurtje per kant, en ik kan me niet voorstellen dat de bx daar veel moeilijker in is (wel een stukje duurder vrees ik, met de 37,50 voor 2 kanten voor de zx viel het allemaal wel mee.

Een rechter spoorstang kogel die rammelt? Ben je niet abuis met de stabilisator-reactiestangetjes? Dat is dan geen APK-afkeur, en kost je rond de 50 eur per stuk als ik me niet vergis. De spoorstangen van de BX waren in het gulden-tijdperk al prijzig, 150 gulden oid; zal nu wel zoiets in euri wezen.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 18 september 2006 04:49 AM
  [ # 135 ]
karel schreef:

Een rechter spoorstang kogel die rammelt? Ben je niet abuis met de stabilisator-reactiestangetjes? Dat is dan geen APK-afkeur, en kost je rond de 50 eur per stuk als ik me niet vergis. De spoorstangen van de BX waren in het gulden-tijdperk al prijzig, 150 gulden oid; zal nu wel zoiets in euri wezen.

Tsjah, dat is de vraag, op kinderkopjes rammelt het nogal, en als de wielen recht staan, dan kan ik het rechterwiel heen en weer bewegen waarbij een hoop gerammel te horen is, dit is aan de linkerkant niet zo, ook wanneer de wielen in gedraaide positie staan, linksom of rechtsom, dan krijg ik geen beweging in het wiel.
Maar goed, ik breng hem dus zowieso eerst naar de APK, voor mijn gevoel moet ie nu goed zijn, en dan zie ik het wel, wat dan nog stuk is fix ik wel weer, maar lijkt me niet dat het nog veel is.

Profiel  

9 van de 38
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook