een rustige zondagavond…
het is rustig na een regenbuitje van 2 uur, ik heb net TopGear gekeken in m’n werkkamer (we zijn pas verhuist) en ga vervolgens wat internetten.
achter me hoor ik de loszittende drempel kraken.
ik kijk om, en zit iets zwarts op ongeveer een meter hoog door de gang vliegen :
blijkt een zwarte kat te zijn.
het beest is in paniek, omdat onze ex-teef Lizzy absoluut geen vriendjes is met katten en poezen…
met als gevolg dat ik nu opgescheept zit met een in het nauw gedreven zwarte kat, die langs de muren, over m’n monitor (gelukkig een grote CRT-bak), over twee vitrinekasten, vervolgens als een Tarzan via het rolgordijn (die nu echt in de onderste stand staat) balancerend op de deur.
voor ik het in de gaten heb rent het duo-kat-en-hond weer uit het zicht, via gang/garage/washok/keuken/serre retour richting woonkamer, alwaar de kat blijkbaar al door het openstaande woonkamerraam gesprongen is.
want als ik geschrokken uit het raam kijk, met de tong op m’n schoenen en elke vezel in m’n lichaam nabibberend van schrik, staat daar een zwaar verontwaardigde zwarte kat midden op straat
m’n hond is nu (een uur later) nog steeds aan het snuffelen op plekken waar de kat geweest is in huis…
gelukkig geen schade, toch knap als je bedenkt met welk een geweld het duo door het huis is gevlogen…
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
“Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen, in Almelo is altijd wat te doen.”
precies !
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
:
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
René van Maren schreef::
oh oh… :rainbow
Ja, niet om te zeuren, maar ik vraag me af wat dit topic nou moet voorstellen. [smilie=263.gif]
Ik vind het meer iets voor het klaagtopic.
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v