Heren,
Onlanks heb ik mijn C5 “opgeleukt” met wat chroom accenten. Ik heb voor mijn PHI model me laten inspireren door de PHII, die een kofferbakstrip en dorpel + bumperstrips heeft.
De kofferbakstrip (20mm breed, 3 mm dik)
En op de bumpers een klein stripje (6mm breed, 4mm dik)
Zo ziet ie er een stuk strakker uit, nietwaar?
Omdat je de strips per 5 of 10 meter moet kopen, is dat best een prijzig grapje. Gelukkig heb ik nog wat over wat ik wel wil delen met mijn medeforummers, voor een aanzienlijk scherpere prijs als op marktplaats of autostyle.
Voor de kofferbak strip, hier is ca 1,25 m nodig, deze strip kun je voor 12,50 krijgen. Voor de smalle strip geldt dat je voor de bumpers voor & achter 4 stukken van ca 50cm = ca 2m nodig hebt, dit kun je voor 8 euro van mij kopen. Gezamelijk 20 euro.
De strips zijn op zelfklevend, met kwaliteitskleefmiddel van 3M, gemaakt van flexibel kunststof, wasstraat en water bestendig
De strip op de bumper plak je in in het randje tussen het grijze kunsttof en gespoten gedeelte. Omdat het daar ietwat verzonken ligt, plakt het beter als je in dat randje eest wat dubbelzijdig plakband plakt, dat krijg je er bij van mij, ook weer weer etc bestendig.
Verzendkosten zijn beperkt, want kan in envelop door de brievenbus.
Voor geinteresseerden: stuur een PB-tje
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
mooie kleur en subtiel stripje!
nou nog ff snel die scheve garagesticker erafpeuteren!
Ja en een C5club KPH erop!
Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club
M&M schreef:Wimmie schreef:Ja en een C5club KPH erop!
Da’s vloeken hier ops: , maar je hebt gelijk
Hoezo is dat vloeken? Jouw onderschrift mag toch ook?
Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club
Ja, maar het Cit-Fo heeft ook KPH´s
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ach zo, dat had ik ff vergeten. ops:
Sorry, mijn excuses, ik zal het nooit meer doen.
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Maar goed, nu weer even on-topic: Het staat erg goed, dat chroom!
Gr Martijn
Martijn de Ruijter schreef:Maar goed, nu weer even on-topic: Het staat erg goed, dat chroom!
Gr Martijn
mjaa, heb ik al (zoals de reclame)
Voor het totale overzicht, ik heb de bumpers met een 6mm breed, vrij dik stripje gedaan, de portieren met een platte 7mm strip en de kofferbak met een platte 22mm strip.
Deels van de lidl, deels van de eleclerc in frankrijk
De zijkant
Voorbumper
Achterbumper
Koffer+ achterbumper + zijkant
Zoals eerder gemeld heb ik nog wel wat strip over en tegen een aannemelijk bod kun je het overnemen.
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100