Bijna twee jaar geleden gekocht voor een paar honderd pleuri…Grotendeels uit jeugdsentiment, mijn vader heeft er vroeger precies zo een gehad dus ik ben er in opgegroeid. Nu mijn eigen Visaatje Leader met nog geen ton op de teller.
Toen nog bijna een jaar APK, nu geschorst. Het was de bedoeling deze in mijn studietijd op te knappen maar zoals zoveel dingen loopt dat niet helemaal zoals gepland.Wel eea aan plaatwerk vervangen door mooiere/betere delen. Nog redelijk veel werk (voor een onervaren iemand zoals ik dan) zoals remmen die het bijna niet doen, koppeling die bijna de geest geeft, banden, hinderlijke resonanties enz…Kortom nog wel eea aan tijd en geld in te steken (vooral dat eerste is en wordt een probleem).
Soms slaat de twijfel toe, wegdoen naar iemand die er meer tijd voor heeft en dan maar hopen dat ze goed terecht komt? Mijn mening is immers dat een auto moet rijden en ik heb er nog twee die ook hun aandacht, tijd en geld nodig hebben.
Of toch maar houden en accepteren dat ze voorlopig niet op de weg komt.
Kortom twijfels…mensen met goede ideeen?
ja jeugdsentiment…
kan je hem nergens kwijt in een schuur met zandbodem?
dat blijkt het beste te zijn om iets droog te stallen
maar als je hem niet moet wegdoen omwille van plaats of geld gebrek dan zou ik het ook niet doen
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Als ze je niet in de weg staat; absoluut houden. Een Visa is een prachtig symphatiek wagentje waar je uiteindelijk spijt van gaat krijgen als je haar weg doet.
Mijn mening: liever nog 10 jaar in een schuur (wel een goede droge schuur, geen vochthol!) om daarna echt goed op te knappen dan nu doorsukkelen waarbij je Visa wellicht niet beter maar slechter wordt of verkopen om over een aantal jaar (of zelfs eerder) gigantische spijt te krijgen van de verkoop.
Schijt aan originaliteit.
Klinkt redelijk unaniem…Wat jullie zeggen was ik idd stiekem al van plan. Bewaren, opknappen en in tussentiid onderdelen zoeken, wat trouwens al wat moeilijker wordt. Het is zeker niet mijn droomauto want stiekem heb ik wel meer met de grote Citroens. Wel heb ik er een klik mee, het model spreekt me aan, er komt jeugdsentiment om de hoek kijken en Visa’s worden steeds zeldzamer…
Ik ben overtuigd, thanks…
met het ouder worden (zit al helemaal te bibberen achter de pc ) krijg je wel spijt dat je sommige wagens hebt weggedaan
trouwens bij mij de stomste wagens eerst : Hyundai Pony Black and White - 1.2L - bj 1980_1982, wat reed die kar zalig met z’n starre achteras en achter tractie ops: lekker driften in bijna elke bocht dat je wou
zoiets kan je niet terug kopen, ze zijn uitgestorven
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017