Koets vind ik ook niet zo belangrijk eigenlijk, een eend hoeft voor mij niet mooi te zijn, als ‘ie maar goed is…
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Een eend is altijd mooi.
Dat is waar, maar je moet kunnen zien dat ze nog in Parijs is geweest!
Mijn koets is roestvrij, maar dat komt omdat plamuur en polyester niet roesten
Schijt aan originaliteit.
Mijn koets heeft roest, dat hoort! (maar de bodem is goed!)
Mijn bodem is een mozaiekvloer bestaande uit 85 verschillende aan elkaar gesmolten plaatjes staal per bodemplaat.
Echt, ik wil dat ding gewoon goed hebben. Of deze koets repareren (moet dan wel van heel ver komen) of een andere, betere koets opknappen en het liefst verzinken.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 592
Geregistreerd: 30-07-2003
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Dus het moet straks wel een roestvrije koets zijn die niet is opgevuld met plamuur of dat soort lapmiddelen?
En originele plaatdelen ipv een lapjeskat?
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
Jepz. Maar eerst het chassis e.d.. Daarna kijk ik wat ik nog over heb qua geld en dan laat ik of deze koets oplappen (of er komt een andere koets op) of ik schroef de oude bonk plamuur er weer op. Ik doe het goed of ik doe het niet.
Schijt aan originaliteit.
Die volgorde staat me wel aan, beter een goede eend met een slechte koets dan een slechte eend die mooi staat te glimmen.