DigiDaan schreef:...interieurfilters er dwars instoppen (maar ik zal geen (firma)namen noemen…)
Waar zit net interieurfilter eigenlijk in een Xsara? Heb er nog een liggen die ik destijds voor mijn Xantia had gekocht, alleen bleek die geen interieurfilter te hebben ops: . En op de doos staat dat hij ook geschikt is voor een Xsara 1.9 TD…
1998 Xsara Coupé 1.9 TD Jaune Naissant - SOLD -
vanaf 6-1-2007: Volvo V50 2.0 D Edition-1… 104.000 km’s and counting…
En voor erbij: ‘93 Toyota Corolla 1.3 XLi Stationwagon, 155.000 km’s.
Ook niet bij iedere Xsara!
Als je er wel 1 in zit,is hij te vinden achter het stof onder je dashboardkast… wink
Totaal aantal Berichten: 7778
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Koots schreef:DigiDaan schreef:...interieurfilters er dwars instoppen (maar ik zal geen (firma)namen noemen…)
Waar zit net interieurfilter eigenlijk in een Xsara? Heb er nog een liggen die ik destijds voor mijn Xantia had gekocht, alleen bleek die geen interieurfilter te hebben ops: . En op de doos staat dat hij ook geschikt is voor een Xsara 1.9 TD…
fftopic Als je airco hebt dan zit er ook een interieurfilter in. Zoals xsaracoupe al zegt, even de drie plastic schroefjes losmaken en de bekleding onder het handschoenkastje naar achter trekken. Aan de onderkant van het airco / ventilatorhuis zit een brede schuif (ongeveer 3 bij 20 centimeter) en die moet je over zijn lengterichting ongeveer een centimeter verschuiven (links of rechts weet ik zo niet)
Als je de schuif er uit hebt trek je ‘t oude (waarschijnlijk zwarte) filter eruit en stop je ‘t nieuwe er zo in. Let er dus wel op dat het er echt maar op één manier inpast
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Muchas gracias, gaan we vanavond meteen even doen…
1998 Xsara Coupé 1.9 TD Jaune Naissant - SOLD -
vanaf 6-1-2007: Volvo V50 2.0 D Edition-1… 104.000 km’s and counting…
En voor erbij: ‘93 Toyota Corolla 1.3 XLi Stationwagon, 155.000 km’s.