Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
het begint heeeel erg mooi te worden Mark!
ik kom binnenkort maar weer eens ff schouwen
nu die bumpers nog he
en dan nog ff een peekaatje of 60 meer uit je blok zien te persen
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
xm'metje schreef:ziet er goed uit zal proberen de lampen maandagmorgen te versturen
Dat is goed Roy, heb ik ze dinsdag in huis hoop ik….
En verder alles op zijn tijd heren, moet eerst nog ‘n bumper zien te vinden. Achter vind ik niet zo belangrijk maar van voren wel. Heb mijn voelsprieten al uitgegooid en net een kameraad gesproken die woont en werkt in duitsland, die gaat daar eens rondneuzen voor me.
Tonie, we moeten maar eens een Limburg Meet of zo organiseren
Ik heb nog een leuk ritje op de plank liggen van afgelopen Juni.
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Mechuccio schreef:
en dan nog ff een peekaatje of 60 meer uit je blok zien te persen
dan heb ik er nog maar 120 ofzo
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
marx-7 schreef:Abyssion schreef:Haha ik heb nu ook morette’s
Zijn wij met dezelfde dingen bezig? Je was toch ook aan het zoeken naar een 16V set meen ik?
nee, daar zijn veel naar op zoek..slechts enkele doen het ook echt
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Ijs schreef:marx-7 schreef:Abyssion schreef:Haha ik heb nu ook morette’s
Zijn wij met dezelfde dingen bezig? Je was toch ook aan het zoeken naar een 16V set meen ik?
nee, daar zijn veel naar op zoek..slechts enkele doen het ook echt
daar heb je gelijk in
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
- BX Sport MK2
- AX GT chic
en zo hoort het ook…
Ik voel me geroepen dat ik de jeugd van tegenwoordig moet laten zien dat er meer is dan VW golf en Honda CRX
McDean schreef:en zo hoort het ook…
Ik voel me geroepen dat ik de jeugd van tegenwoordig moet laten zien dat er meer is dan VW golf en Honda CRX
Nou hoor ik niet meer echt tot de jeugd met me 36 jaar maar hier doe ik het eigenlijk ook voor. Niet alleen dat ik het zelf mooi vind om te doen maar vooral ook om te laten zien dat er meer mogelijk is.
By the way, ik wil ook graag van die kleine witte knipperlichtjes in de spatborden. Weet iemand toevallig welk ouder type Citroen of Peugeot deze heeft? Dan weet ik waar ik naar moet zoeken. Ik betrap me er vaker op dat als ik met de honden over straat banjer ik altijd naar de witte lichtjes aan het speuren ben op auto’s
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
marx-7 schreef:xm'metje schreef:ziet er goed uit zal proberen de lampen maandagmorgen te versturen
Dat is goed Roy, heb ik ze dinsdag in huis hoop ik….
En verder alles op zijn tijd heren, moet eerst nog ‘n bumper zien te vinden. Achter vind ik niet zo belangrijk maar van voren wel. Heb mijn voelsprieten al uitgegooid en net een kameraad gesproken die woont en werkt in duitsland, die gaat daar eens rondneuzen voor me.
Tonie, we moeten maar eens een Limburg Meet of zo organiseren
Ik heb nog een leuk ritje op de plank liggen van afgelopen Juni.
bij sloperij pekel in hollandsche veld stond ook nog een 16 kleppert met een originele voorbumper, ben alleen de staat vergeten
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
En ze zijn binnen, van het weekend weer klussen
Roy, bedankt en goed verzorgt :thumbsup
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
geen dank
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
schitterend zoals jullie die 1.4 ombouwen dat geld ook voor andere op het forum zelf heb ik het ook al eens gedaan maar het zelf de 16v uitbouw gemaakt middels de slijptol en een niet passende set gekocht bij een polyester zaak, veel polyester plamuur en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel schuurpapier om het strak te krijgen. was wel errug mooi geworden ik zal de foto’s wel eens gaan zoeken als ik ze nog heb.
ook had ik er een doorzichtige achterruit spoiler opzitte die heb ik naderhand bij nog geen een bx gezien die was dus echt uniek
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
- BX Sport MK2
- AX GT chic
marx-7 schreef:
By the way, ik wil ook graag van die kleine witte knipperlichtjes in de spatborden. Weet iemand toevallig welk ouder type Citroen of Peugeot deze heeft? Dan weet ik waar ik naar moet zoeken. Ik betrap me er vaker op dat als ik met de honden over straat banjer ik altijd naar de witte lichtjes aan het speuren ben op auto’s
WYD zei keer tegen mij dat die van de berlingo ook passend zijn te maken maar wil je echte.. dan moet je ze via Ebay in de UK bestellen
In dat geval is een busje bij de halfords met zwart goedkoper
McDean schreef:
WYD zei keer tegen mij dat die van de berlingo ook passend zijn te maken maar wil je echte.. dan moet je ze via Ebay in de UK bestellen
In dat geval is een busje bij de halfords met zwart goedkoper
Halflops…nee, das niks
Berlingo zeggen jullie, hmmm ga vanavond effe berlingo’s spotten en kijken hoe die eruit zien….
Wat betreft de lampen….kappen liggen al te drogen in de goede kleur. Goed gelukt al zeg ik het zelf , maar nu ben ik de lampen zelf eens goed aan het bekijken en zag dat hier H1 lampjes in zitten maar heb onder de kap toch echt H4 waardoor de connectors never nooit niet gaan passen. Is hier een gemakkelijke en passende oplossing voor of moet ik gaan knutselen en de ijzertjes waarin de lampen zitten gaan ombouwen?
Ik heb weinig zin om in de bedrading te gaan knippen van de bix ops:
Wil degene die morette’s heeft eens onder de kap kijken en eventueel een duidelijke foto maken zodat ik kan zien hoe’t zit?
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
bij mij zitten er gewoon H4 lamjes in de morettes.
Kun je niet gewoon de H4 lampjes in deze glaasjes proppen?
het glas is toch geel, dus die kleur blijft het wel houden (en ik ben er best jaloers op, ik heb gelukkig gele lampjes, maar de verstralers zijn nog wit )
Verder ben ik hel erg benieuwd naar het resultaat. misschien kom ik volgende week ff schouwen
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Ik was gisteravond nog een beetje high van de spuitnevel (voor de zoveelste keer ) dus had er geen zin meer in om het eens te passen, komt vanavond wel.
Maar ik heb geen morettes denk ik, deze komen van een type 1 af heb ik me laten vertellen…...
Maar je bent uiteraard welkom, zal ik de hond aan de boom in de tuin vastbinden
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer