Totaal aantal Berichten: 128
- BX SPORT
- DS 3 Sport Chic 1.6 blueHDI 120
Alweer meer als twee jaar geleden is mijn Saxo VTS 16v door een duitser in de prak gereden. De auto heb ik zelf niet laten repareren omdat ik de schade te groot vondt. Door de verzekeraar is de auto verkocht.
Echter ben ik wel eens benieuwd wat de huidige status is van deze auto. Is deze al weer schade vrij of staat deze ergens weg te rotten.
[/url]
Kenteken invoeren op de site van de RDW en dan weet je het. Denk dat ie gewoon weer opgeknapt is.
Er zijn zoveel blauwe 16V’s, dat herkennen we zo niet zonder kenteken
Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
wat is het kenteken van je ex saxo, 49-LH…. ofzoiets ?
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
- BX SPORT
Rob GT schreef:Kenteken invoeren op de site van de RDW en dan weet je het. Denk dat ie gewoon weer opgeknapt is.
Dat klopt maar als ik daarop kijk zie ik dat de APK al lang is verlopen en dat de datum van de te naam stelling is de datum van mijn vrijwaarding.
wijnand 16v schreef:Rob GT schreef:Kenteken invoeren op de site van de RDW en dan weet je het. Denk dat ie gewoon weer opgeknapt is.
Dat klopt maar als ik daarop kijk zie ik dat de APK al lang is verlopen en dat de datum van de te naam stelling is de datum van mijn vrijwaarding.
dan zal hij waarschijnelijk nog bij een sloper staan of bij een schadeherstelbedrijf
Denk dat het einde oefening is…
als een auto een shredder induikt hoeft ie niet persé te verdwijnen van de site van de RDW…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- BX SPORT
Simpele Ziel schreef:Denk dat het einde oefening is…
als een auto een shredder induikt hoeft ie niet persé te verdwijnen van de site van de RDW…
Als een auto wordt gesloopt wordt het kenteken ingenomen en is deze ook niet meer op de site van de RDW te vinden.
Klopt niet geheel…een aantal auto’s waarvan ik heel zeker weet dat ze vernietigd zijn zijn nog terug te vinden op de pagina van de RDW…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI