PrutsyLJ schreef:Abyssion schreef:Mooie bak hoor,mooie kleur ook..hou je hem orgineel????
Jep, typeplaatjes gaan er ook zo snel mogelijk weer op.
Zwarte BX, altijd goed We hebben hier net laatst de GTi type plaatjes eraf gehaald ops: 1
Foto 2:
heb je met je vieze vingers op de motorkap liggen duwen, zie daar zo’n mooie handafdruk naast het logo
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
marx-7 schreef:Foto 2:
heb je met je vieze vingers op de motorkap liggen duwen, zie daar zo’n mooie handafdruk naast het logo
Ja klopt ja die was net daarvoor ff open geweest
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Logo’s eraf is zo zonde bij een BX GTi
ik vind die logo’tjes juist zo gaaf
goed dat ze er weer op komen!
zeker bij een zwarte steek het mooi af
Ik heb bij de AX ook de logo’s eraf, op het GTI logo na..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Nou vanmorgen ff met mijn pa naar de sloop geweest om een antenne, sierstrip voor de bumper linksvoor, dashboardlampjes, bumpersteun, en een ander dashboardkastje (de bovenste) te halen voor het magistrale bedrag van…....... 5 euro . Verder het rechtervoorscherm naast de motorkap en het schuifdak met Commandant aangepakt ze waren beiden nogal dof.
Morgen heeft mijn pa de auto ingepikt dus ik ga hem zaterdag maar eens helemaal poetsen.
Als laatste zoek ik nog een Blip (ontvanger en AB) voor de CV de ontvanger zit er nog wel, maar er is geen AB. Dus als iemand nog zo’n ding heeft liggen dan zou je me dan willen verblijden met een PB?
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Nou zonet maar es ff wat nieuwe kiekjes gemaakt van zowel binnen en buiten. Er zijn een paar kleine dingetjes gedaan aan de auto.
- De GTI logo’s zitten er weer op
- er zit een nieuw dashboardkastje in (van de ouwe was een schaniertje gebroken)
- bumperstrip linksvoor zit er ook weer op.
- Dashboard verlichting werkt weer volledig (waren lampjes stoek)
- Voorbumper rechts hangt ook weer recht
- rechtervoorscherm en het schuifdak aangepakt met Commandant die waren beiden nogal dof.
Verder de hele auto uitgezogen en het dashboard onder handen genomen met cockpitspray.
kiekjes:
Rechts achter
Links achter
Voorkant
Mijn pa was zijn voiture aan het stofzuigen vandaar alle openstaande deuren en zo
Interieur:
Dashboard
Dashboard2
Amper ingereden
Magical Button
Achterbank
Citrofielen zijn trouwens niet de enigen die de BX stoelen lekker vinden zitten :
Binnenkort wil ik de roest om de dakrand van het schuifdak aanpakken. Verder zijn de klepseals waarschijnlijk aan vervanging toe maar dat kan wel ff wachten.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
marx-7 schreef:Heb je die kat zat gevoerd
Staat een fles bier naast heheh
Jah die wou ik er nog uit knutselen, maar dat vond ik teveel moeite
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Ik heb het genoegen 1 keer gehad deze BX in het echt te mogen aanschouwen. Toen sneeuwde het helaas…
Zeker met die typeplaatjes vind ik ‘m nóg mooier dan ie al was.
Wees er zuinig op!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Ik heb het genoegen 1 keer gehad deze BX in het echt te mogen aanschouwen. Toen sneeuwde het helaas…
Zeker met die typeplaatjes vind ik ‘m nóg mooier dan ie al was.
Wees er zuinig op!
Komt in orde
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Nou zojuist de andere middendemper gemonteerd. Allereerst vanmorgen met mijn pa in de Xantia naar Borculo gereden om hem op te halen voor 8 euro gas en 40 eurie voor de nieuwe demper. Erg leuk bedrijf trouwens Snuverink in Borculo, alleen maar franse voitures en we werden erg vriendelijk geholpen.
Maar goed eenmaal thuis gekomen eerst maar eens de oude demper onder de auto vandaan gesleuteld dus de auto op steunen.
Link 1
Zodra de middendemper eraf lag kwam lachsalvo nummer 1 voornamelijk door wat we hieronder zagen:
Link 2
Link 3
Vervolgens werd het allemaal nog grappiger toen we de einddemper loshaalden. Uit de achterkant stak een stuk glaswol en wij trekken natuurlijk met dit resultaat:
Link 4
Link 5
Nader onderzoek wees uit dat de einddemper gewoon compleet geblokkeerd werd door de glaswol. Geen wonder dus dat de middendemper aan de bovenkant gewoon ontploft is. Na een aantal minuten purken hadden we genoeg glaswol eruit gehaald om het huis opnieuw mee te isoleren
Link 6
Link 7
Daarna alles terug gemonteerd en na een testritje waren de laatste resten glaswol dan ook uit de uitlaat komen zetten
Link 8
Dit akkefietje heeft aardig veel lachsalvo’s bezorgt. Maar goed de BX maakt nu een lekker geluidje en trekt weer als een beest.
Binnenkort de roest om de dakrand aanpakken en de auto APK laten keuren.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
wat een berg glaswol
maar euh, waarom staat de auto niet helemaal op die oprijbokken?
woutersmits schreef:wat een berg glaswol
maar euh, waarom staat de auto niet helemaal op die oprijbokken?
Weet ik eigenlijk ook niet . Maar hij stond hoog genoeg zo.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005