8 van de 19
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

de Progress…hij is af, en gaat weg:)
Gepost: 04 augustus 2006 01:23 AM
  [ # 106 ]

niet op de rommel letten Laughing
er is werk aan ja…
mistlamp zit er niet bij maar is toch slecht…

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 04 augustus 2006 02:18 AM
  [ # 107 ]

Ik had er gezien bij Bart Ebben, maar dan ben ik 400 euro lichter, en dat is niet de bedoeling…..het zijn helaas wel de enige die momenteel te “heb” zijn. Maar geduld moet ik hebben, het zou me verbazen als ik hier ook niet tegen aan loop…..ik kom ze wel ergens tegen

pekel ( bandenbeurs hollandscheveld ) staat nog een 16v slopert Wink
wat de bedrading betreft, er zitten drie pennetjes aan de lamp waar de stekkertjes weer op moeten, als je naar de originele stekker kijkt kan je precies zien welke waar moet; dus links op links onder ,rechts op rechts onder en de bovenste op de ... Rolling Eyes bovenste Razz

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 04 augustus 2006 02:20 AM
  [ # 108 ]

o ja erg stoer dat geel en grijs Wink

Groet Roy

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 04 augustus 2006 02:22 AM
  [ # 109 ]

ik heb nog zo’n mistlampje liggen, die mag je van me hebben Mark, dan is die bumper van Ruben ook weer compleet.
Ik kan hem helaas niet komen brengen, want mijn rijbwijs is een uur geleden ingenomen Crying or Very sad

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten

Gepost: 04 augustus 2006 02:33 AM
  [ # 110 ]
Mechuccio schreef:

ik heb nog zo’n mistlampje liggen, die mag je van me hebben Mark, dan is die bumper van Ruben ook weer compleet.
Ik kan hem helaas niet komen brengen, want mijn rijbwijs is een uur geleden ingenomen Crying or Very sad

Shocked wat zeg je nou? hoe hard reed je in die 16 kleppert? Rolling Eyes  Laughing  sorry ik lag niet Laughing  k*t voor je

Groet Roy

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 04 augustus 2006 02:37 AM
  [ # 111 ]

162 waar ik 100 mag Sad en het was ook maar een heel klein stukje om de tussenacceleratie te laten voelen aan een vriend van me. mja, tis mijn eigen schuld he, ik kom er als het goed is met een bon van 300 euro vanaf, en mijn rijbewijs terug binnen 10 dagen.
zwaar balen dit!

Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten

Gepost: 04 augustus 2006 02:39 AM
  [ # 112 ]
Mechuccio schreef:

162 waar ik 100 mag Sad en het was ook maar een heel klein stukje om de tussenacceleratie te laten voelen aan een vriend van me. mja, tis mijn eigen schuld he, ik kom er als het goed is met een bon van 300 euro vanaf, en mijn rijbewijs terug binnen 10 dagen.
zwaar balen dit!

succes Wink

Groet Roy

Profiel  

wizardwilly
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 355

- C3 1.6 e-HDi 90 airdream Selection
Gepost: 04 augustus 2006 02:49 AM
  [ # 113 ]

Zuur...zonde geld.

Verkocht, helaas schade gereden!

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 04 augustus 2006 08:41 PM
  [ # 114 ]

zelf schuld, het doet pijn, maar het was mijn keuze om het pedaal te diep in te trappen, en ik zal met de consequenties moeten leven (hopelijk zijn ze niet te zwaar)

Maar ik heb iig nog een mistlampje voor je liggen Mark!
je moet hem wel zelf op komen halen helaas Laughing maar ik ben hoe dan ook benieuwd naar het real life resultaat van je progress!

Profiel  

marx-7
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 932

Gepost: 04 augustus 2006 09:51 PM
  [ # 115 ]
Citroenbx schreef:

die auto/bumpers zijn echt niet goed…

marx-7 schreef:

t ik wil persé 16V phase 2 bumpers hebben.

ben de foto’s aan het downloaden Wink

Na entlich Wink

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 04 augustus 2006 10:03 PM
  [ # 116 ]

Nou, nou nou…...What the F*ck is er allemaal gebeurd Shocked

Allereerst, Ruben bedankt voor de foto, het kon nog wel eens de goede kleur zijn Wink
Je hebt in elk geval pb!

@Roy, merci, gracias, enz. klinkt simpel, gaan we morgenvroeg eens aan klussen.

@Tonie, tsja wat moet ik zeggen….......zien we je binnenkort bij dat akelige manneke van SBS6? Ik hoop van niet (eigenlijk wel….zou wel lachen zijn een 16V voorbij te zien stuiven Cool ). Verdomde jammer dit zeg. 300 euro, om ziek van te zijn, dat zijn aardig wat tankjes LPG….
Kan nu wel een hele serie kreten gaan geven in de trent van….zie je nou wel, ik had het je nog zo gezegd enz…..maar dat doe ik niet omdat ik hetzelf veel te mooi vind om af en toe de power van de RX-7 te voelen Wink
10 dagen zonder rijbewijs….ik zou mijn baan kwijt zijn, ben ervan afhankelijk Surprisedops:
Wat het lampje betreft, hou het in me achterhoofd, moet eerst nog met Ruben onderhandelen Wink .....maar komt zeker van pas.

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Gepost: 05 augustus 2006 01:19 AM
  [ # 117 ]
marx-7 schreef:

Allereerst, Ruben bedankt voor de foto, het kon nog wel eens de goede kleur zijn Wink
Je hebt in elk geval pb!

En teruggestuurd.
Na polyesteren en plamuur blijft er spijtiggenoeg altijd weinig van de verf over Laughing

marx-7 schreef:

Wat het lampje betreft, hou het in me achterhoofd, moet eerst nog met Ruben onderhandelen Wink .....maar komt zeker van pas.

Je mag em gerust hebben, zit wel een steenslaggat van een cm in Rolling Eyes
heb er ook nog andere maar die zijn niet zo fris meer…

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 05 augustus 2006 03:17 PM
  [ # 118 ]
marx-7 schreef:

@Tonie, tsja wat moet ik zeggen….......zien we je binnenkort bij dat akelige manneke van SBS6? Ik hoop van niet (eigenlijk wel….zou wel lachen zijn een 16V voorbij te zien stuiven Cool ). Verdomde jammer dit zeg. 300 euro, om ziek van te zijn, dat zijn aardig wat tankjes LPG….
Kan nu wel een hele serie kreten gaan geven in de trent van….zie je nou wel, ik had het je nog zo gezegd enz…..maar dat doe ik niet omdat ik hetzelf veel te mooi vind om af en toe de power van de RX-7 te voelen Wink
10 dagen zonder rijbewijs….ik zou mijn baan kwijt zijn, ben ervan afhankelijk Surprisedops:

nope, helaas niet eigenlijk, ze reden er wel rond, maar ze controlleerden alleen de andere kant, ik bedoel, als ik toch mijn rijbewijs moet inleveren, dan liever op nationale tv, ik vroeg de motoragent nog of hij ze niet kon oppiepen, maar ze hadden het kennelijk druk zat.
en ja, ik had het zelf ook kunnen weten he Very Happy maar goed, nu heb ik de komende 5 jaar een flinke stok achter de deur, gassen alleen nog maar in Duitsland he.

Abyssion schreef:

Mechuccio,ik vind het wel rot voor je hoor…ze hebben de auto tog niet in beslag genomen???

gelukkig niet zeg, maar zo absurd hard reed ik ook niet, alleen maar veels te Laughing
Maar het was wel een rielekste agent, ik had mijn rijbewijs niet bij me, dus reed hij achter me aan naar huis, en kon ik het daar op straat afhandelen, ipv dat ik naar het bureau moest gaan. Hij was wel te spreken over de 16v, en vond het een erg toffe bak Very Happy

Profiel  

Gepost: 05 augustus 2006 04:27 PM
  [ # 119 ]
Mechuccio schreef:

Hij was wel te spreken over de 16v, en vond het een erg toffe bak Very Happy

En hij wist ineens dat ie ook vooruit ging Laughing

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 05 augustus 2006 07:06 PM
  [ # 120 ]

Nah, waar waren we gebleven?

oh ja…..mijn bx Rolling Eyes

Zonder gekheid, Vervelend genoeg wat er allemaal gebeurd is. En inderdaad als je normaal en relaxet doet, doen zij ook niet vervelend althans dat is mijn ervaring dan Wink

Maar goed, heb de ochtend weer eens goed besteed en de klusjes afgemaakt. Ben eerst eens gaan nadenken hoe de koplampen aan te sluiten zonder in de bedrading te knippen. Waarom? simpel omdat mocht er gezeik met de apk komen dan hoef ik maar de koplampen om te klikken en klaar is marcje Very Happy
Dus ben ik begonnen met het maken van kabeltjes die naar beide lampen gaan maar uitkomen op 1 stekkerverbinding:

En toen was er licht:

Maar uiteraard zit ik met een probleempje. De binnenste lampen werken ook als dimlicht. (nu effe niet want moet 2 lampen halen Wink ) maar ik heb geen vermoeden hoe ik de grootlicht functie aan de praat moet krijgen simpelweg omdat een H4 lamp 2 draadjes heeft en de H1 lampen wat er nu inzitten maar 1 draadje….Moet ik ergens iets schakelen om groot licht te krijgen? Toen ik het groot licht uit probeerde ging de radio uit Shocked  Dus ben er niet zeker van dat het 100% goed zit….

Wie heeft er meer met dit bijltje gehakt?

Verder vandaag ook nog de zijstrips in kleur gemaakt en dit is de bx nu:

16V bumper zijn we mee bezig Wink

p.s. heb iets verkeerd gedaan met het inladen van de foto’s die zijn zwart/wit, maar het effect vind ik ook wel grappig…

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

8 van de 19
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook