Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Ach, de romanticus in mij is ook wakker geworden… Straks lekker la snoek soppen en vanmiddag zakken we op ons elvendertigst af naar de familie in Brabant. Gewoon weer eens genieten van die prachtige nostalgische voiture, wat zijn wij toch eigenlijk een stelletje mazzelaars…
[smilie=110.gif]
Re: lekker suf maar ik moest gewoon iets posten
Kees-Jan Smit schreef:Ach, de romanticus in mij is ook wakker geworden… Straks lekker la snoek soppen en vanmiddag zakken we op ons elvendertigst af naar de familie in Brabant. Gewoon weer eens genieten van die prachtige nostalgische voiture, wat zijn wij toch eigenlijk een stelletje mazzelaars…
[smilie=110.gif]
Jaloers!
Jos van der Voort
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Re: lekker suf maar ik moest gewoon iets posten
Kees-Jan Smit schreef:Ach, de romanticus in mij is ook wakker geworden… Straks lekker la snoek soppen en vanmiddag zakken we op ons elvendertigst af naar de familie in Brabant. Gewoon weer eens genieten van die prachtige nostalgische voiture, wat zijn wij toch eigenlijk een stelletje mazzelaars…
[smilie=110.gif]
ik ga mijn dame (nu ik in verlof ben) stilaan prepareren om er mee naar euro citro te gaan!! mijn tent+slaapzak zitten er al in nu nog wat verwendosissen voor de dame zelf o.a. motorolie,wat LHM,een beetje water met antigel aangelengd en loodvervanger!!
En dan, bij het vertrek op vrijdag ,mss wel donderdag nacht, nog een jerrycan met bensiene, zodat ik mijn autonomie eens kan testen.
En wat te eten en drinken natuurlijk,en vooral een dosis goed uithoudingsvermogen (goed uitgerust zijn)
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Ach, wat is iedereen al wakker, heerlijk! Kop koffie is gezet, wordt zo achterin de snoek genuttigd, daarna met stofzuiger en emmer sop in de weer. Bizarre hobby…
JALOERS!!!!!!!!!!!!!!!
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Bonne route! Hier voor het huis staat nu een glimmende en fris ruikende snoek, nu ik nog… even douchen en we zijn weg! Dus als je zo een glimmend beige DSupertje5 op de A2 ziet…
En moge deze zomer nog lang duren….. Straks het dakje open en goede oude Soul over de speakers. En dan rijden maar!
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH en ik zit hier met een Hyundai Elantra opgescheept terwijl iedereen in een DS rondrijdt. Daarbovenop kreeg ik net het “goede” nieuws dat een of andere onverlaat de wieldoppen van mijn C5 heeft gejat terwijl ik aan de andere kant van de wereld zit.
Het leven is zo oneerlijk
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat