Totaal aantal Berichten: 27930
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
vanmiddag even gespeeld, en het is wel grappig
natuurlijk haalt het de kwaliteit niet van de bekende games
ook even met de HY gereden, uiteraard wel cool
en natuurlijk met de Xsara.
maar waar kan ik die XM downloaden, want die kon ik nog niet vinden
komen er nog meer Citroënen?
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Hmmm…
Het programma (gedownload via de eerste link van SZ) start op, maar:
- Als ik een track wil selecteren blijft ie hangen bij de tweede (heb er meer gedownload) en hetzelfde geldt voor de auto’s. De standaard Alpine A110 kan ik selecteren maar de tweede auto niet, kan van daaruit alleen maar terug naar de Alpine (heb eveneens meerdere auto’s gedownload en in de daarvoor bestemde map gezet).
- Is het ook te spelen zonder joystick, stuur of iets dergelijks, dus met de toetsen? En welke?
- En waar vind ik die XM…?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
- CX 25 GTi Turbo 2
de besturing kan je veranderen via de opties van het spel, vond de muis besturing ook niet alles
ik had overigens de Lamborgini was standaard (en als enige) auto
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ik had het inmiddels gevonden via de FAQ op de site, geloof me, de muis is een verademing vergeleken bij het toetsenbord Maar goed, ik suck nog steeds enorm in mijn Alpine A110…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Ik gebruik ook de muis, voor mijnoude controler en stuur kreeg ik de parameters niet goed…
Toetsenbord heb ik heel even gespeeld, maar dat is 3x niets..
Ik gebruik lekker de muis, linker knop opschakeln, rechts terugschakelen, scrollwieltje is de koppeling en omhoog, omlaag en links rechts is de besturing..
Na eent tijdje raak je er aan gewend… zet nu snellere tijden neer dan sommige met een stuur of controler…
(Moet eigenlijk nu wel voor een optische muis gaan, want het is best vervelend als gas of stuur blijft hangen)
Ik zal even de linkjes van de Xsara WRC en de XM erbij zoeken…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- CX 25 GTi Turbo 2
de Xsara heb ik al hoor
die staat bij 1 van de links die je eerder gaf
Nog even vlug voordat ik vertrek:
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=156265&highlight;=“Citroen
Download eerst het XM bestand, vervolgens de update(om het stuur goed te krijgen)
Daarna kan je verschillende kleuren kiezen in de map en kiezen tussen een automaat en handgeschakeld… voor de echte freaks(duh) heb ik 2 bestandjes die op pagina 2 van dat forum staan…
diegen die ik geplaatst heb zullen niet meer werken dus moet je de andere gebruiken(wel even hernoemen naar caraut.ini of carma.ini)
Succes
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI