Citroenbx schreef:Standaard hebben de morette lampen H4 buiten en H1 binnen.(dim/groot buiten en groot binnen).
Uiteraard kan je er andere inproppen.
Ik zeg het maar omdat de andere 2 x H1 hebben, en je dus niet zomaar de orginele connector kan aansluiten en een aftakkingkje maken
Dus het maakt wel uit voor de schakeling.
ja dan kan je meteen doorlussen vanaf het originele blokje, niks geen relais nodig, maar ook geen extra bak licht bij grootlicht..
ik zou wel de h4/h1 variant kiezen
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
klopt ja!
en idd, met H4/H1 heb je een pak meer licht!!
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
marc zijn lampies hebben binnen en buiten H1
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
klopt, zijn geen morettes hé
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Citroenbx schreef:klopt, zijn geen morettes hé
nope ,morettes zijn lelijk
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
jeps, en ze gaant snel stuk
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
als het allemaal h1 lampjes zijn is het zeer gemakkelijk want dan heb je ook geen appart relais nodig dan kunt je vanuit de orginele stekker (die je op de orginele lamp klikte hier zit nl groot en dim licht inverwerkt je moet alleen de massa doorlussen) de nw dubbele lampen aansluiten.
Let wel op dat je de connector zeer goed aftaped ivm vocht en de stekkertjes die je erin steekt zeer goed vast zit want als dat niet het geval is kan de stekkers uitbranden en dat kun je beter niet mee maken.
en wat is het verscil tussen morrets en die andere? ik zie het ff niet.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
stan schreef:als het allemaal h1 lampjes zijn is het zeer gemakkelijk want dan heb je ook geen appart relais nodig dan kunt je vanuit de orginele stekker (die je op de orginele lamp klikte hier zit nl groot en dim licht inverwerkt je moet alleen de massa doorlussen) de nw dubbele lampen aansluiten.
Let wel op dat je de connector zeer goed aftaped ivm vocht en de stekkertjes die je erin steekt zeer goed vast zit want als dat niet het geval is kan de stekkers uitbranden en dat kun je beter niet mee maken.en wat is het verscil tussen morrets en die andere? ik zie het ff niet.
Bedankt heren en dame voor de reacties
Ik heb dus inderdaad 4X H1. Dit betekent dat 1 van de 3 aansluitpunten in de connector die normaal gesproken op de H4 lamp gaat geschakeld moet zijn voor groot licht? Het enige wat ik dus hoef te doen is als ik me niet vergis even meten welk punt geschakeld is via het relais en dan aansluiten op de binnenste lampen?
Wat gaat er dan zo snel kapot aan morretes? Die wat er nu inzitten zijn van het merk GS en ook aan deze moet je niet hard gaan liggen duwen want dan gaat het ook mis (niet gebeurd overigens)
Ik vind het mooi uitzien, maar de pasvorm valt me persoonlijk een beetje tegen en dan bedoel ik eigenlijk dat er veel ruimte zit tussen de unit enerzijds en de motorkap en knipperlicht anderzijds….maar ach, als je er niet met je neus op zit zie je het niet
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
De achterkanten van de morettes zijn veel te zwak uitgevoerd.
Heb in totaal 3 sets gehad, 1was 1jaar gebruikt, was al rustig aan het scheuren, 1 was redelijk veel gescheurd, de andere heb ik nog en daar is de achterkant meer kit dan orgineel ABS(plastic), gewoon stom dat het zo dun is.
Voor de rest heb je wel het voordeel dat ze natuurlijk 4*55W hebben bij grootlicht…
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
maar als je een andere set ombouwd naar 4*55W dan heb je dat natuurlijk ook….
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
stan schreef:en wat is het verscil tussen morrets en die andere? ik zie het ff niet.
De Morettes hebben “wimpertjes” boven de lampen.
Zal ik anders een dubbele koplamp topic openen, kan ik ineens alles daarin schrijven.
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Mijn moretjes doen het anders nog wel aardig hoor mja, ga er dan maar niet aan kloten, jammer ook dat groot licht verplicht is, maar dan kan ik eens kijken of ik nog ergens van die glazen bolletjes kan vinden die je over de lampen kunt zetten (Ruben?? )
Mark, ik hoor wel wanneer je langskomt, hij ligt klaar voor je!
en hier ff wat fotootjes van het randje, het ziet er wel namaakbaar uit!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
ik heb enkel gele H4’s…
Randje er effe afhalen, boenwas erop, malletje maken en terug afkuisen/monteren, dat issie normaal ongbeschadigd gecomppierd
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik heb cittuning (dus zonder de kapjes)
4x H4 (pleer licht)
buitenste is bij mij: stad,klein en groot licht
binnenste gaan alleen aan bij groot licht
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
McDean schreef:ik heb cittuning (dus zonder de kapjes)
4x H4 (pleer licht)buitenste is bij mij: stad,klein en groot licht
binnenste gaan alleen aan bij groot licht
Nee, geeen cituning, cituning is morette MET wimpers
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.