Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
het idee is opgevat om wat promotie materiaal in te slaan.
wij denken hierbij aan kentekenplaathouders, sleutelhangers en trekhaakdoppen.
omdat deze per 200 ingekocht moeten worden wil ik hier een beetje peilen of er animo voor is.
een kentekenplaathouder zal zeker niet meer gaan kosten dan 5 euro maar dat is wel ex. verzendkosten. evt kunnen ze uitgedeeld worden op een meeting.
de verzendkosten voor sleutelhaners zullen niet veel zijn . wat e.e.a. precies gaat kosten is nog niet helemaal duidelijk. de evt winst die er mee gemaakt gaat worden gaat in de pot voor evenementen en dergelijke.
omdat het best wel een stevige investering vergt om al deze handel voor te schieten is het wellicht een idee om vooruit te betalen, en dat ik dan bij voldoende geld een inkoop actie kan doen. ( dat zijn geen 200 inschijvingen maar b.v. 50 ) ik noem maar wat.
als er goede ideeen zijn voor andere dingen dan de 3 artikelen die ik net genoemd heb, hoor ik het ook graag.
Ik denk dat stickers wel een leuk idee zijn.
Schijt aan originaliteit.
- ID/DS D-Super
zijn we ook mee bezig geweest een tijdje terug, maar die waren nog redelijk prijzig.
maar we houden het in mind.
ik zie KPH’s wel zitten, sleutelhangers ook!
mss bij eea bedrijfje witte t-shirt laten drukken met het logo op.
Ik zal mn broer eens vragen waar ze strijkstickers van de Mini Friends Limburg hebben laten maken…..Is mss goedkoper dan een T-Shirt…
Bij mijn pa kunnen ook T-shirts gedrukt worden. Zal ik eens vragen of hij een prijsopgaaf kan doen ?
- ID/DS D-Super
ja graag..
Sleutelhangers?? No problemo
Alleen de ketting en ring heb ik niet.
Logo is zo gesneden
Pa geeft al aan vrij duur te zijn (ze drukken die shirts met de hand + het is slechts een bijverdienste), maar misschien is dit een idee: http://www.framarand.com/
Een idee om aan geld te geraken is misschien wat ze bij eendmeel ook deden:
een aantal leden staken geld in een pot,
en de gemaakte stickers (in dit geval) werden evenredig met de inverstering onder de investeerders verdeeld, die ze dan weer verder verkochten.
Persoonlijk voel ik daar niets voor. Ik ben niet zo’n handelaar ...
Maar misschien is het een idee voor de mensen die wel een handelsgeest hebben.
Hoeveel geld zit er in de pot?
En hoeveel heb je nodig om een reeksje sleutelhangers/kentekenplaathouders te maken?
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Daar wordt aan gewerkt!
maar niet door mij ops:
Op http://www.xantiaclub.net loopt ook een T-shirt actie. Misschien handig om daar ook eens te kijken. Pieter van Hasselt heeft eea geïnitieerd.
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Heeft iemand ook een tekening met de exacte maten van het forum-logo ? Ik heb n.l. een ideetje ...
Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Ik teken in voor:
- een trekhaak dop, die is pas gejat / er af gevallen
- een kentekenplaathouder. Liefst zo simpel mogelijk, dus gewoon http://www.citroen-forum.nl
- een sleutel hanger
- evt. een t-shirt
Hoeveel geld moet je van te voren financieren? Ben evt. bereid daar aan mee te helpen.