een carroserie van het leger zei dat ik best gans die lijn met lijm van bij hun kon insmeren omdat ze denken dat in het midden van die lijn op de flanken daar ook water binnendringt . En ze wisten ook zeker dat er water langs de overlapping van klein naar hoog dak water langs kwam . gewoon die lijm met de vinger erin wrijven en opgelost normaal . Ze zouden ook wat matriaal voor het roest aan men raam weg te werken mee brengen . toch makkelijk zo een mannen van het leger ;
groeten leoneke
klopt http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=171292
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
heb vandaag die naad ingspoten (enkel overgang van laag na hoog dak ). het ziet er al beter uit kwa lekkage maar ik denk dat ik over heel de auto die naad terug in moet spuiten . Kan dit ? want ik zie in binnenkant soms beetje water in die “goot” liggen waar het ijzerbeetje omhoog ligt . Moet ik dan die oude lijn weg doen ? hoe doe je dit ? morgen ook eens na de afbraak voor een reservevelg en dakdragers
groeten leoneke