Het is al weer een behoorlijke tijd geleden dat we een meeting hebben gehad, en ik heb eigenlijk wel weer zin in een nieuwe!
Ik denk en hoop dat er meer mensen zo over denken
Ik lees wel over allerlei type-gebonden meetingen, maar ik heb tot nu toe op meetingen het meest genoten van de grote verscheidenheid aan citroens die op kwam dagen…
Echt concrete plannen voor deze meeting heb ik nog niet, behalve dat ie in september of october zal moeten vallen. Liefst september in verband met het weer…
Is er animo voor een algemene meeting en zo ja, heeft er iemand zin om het mede te organiseren?
Xsara_Coupe
EDIT: Zoals op pagina zeven te lezen is, wordt de nieuwe meetingdatum waarschijnlijk 9 of 10 september zodat de meeting makkelijk gecombineerd kan worden met een eventueel bezoek aan Citrorama.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
30 sep - 2 okt was vorig jaar
maar iets centraler zou wel prettig zijn
rozenburg was wel erg ver
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:
Met zown bx is afstand toch juist helemaal geen bezwaar
Centrale ligging is idd wel wat handiger lijkt mij… Kom maar op met wat voorstellen…
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
gezien de trip naar het consevatoire en andere dingen die ons de tijd ontnemen om wat knaps te organiseren zal van het bestuur uit geen najaarsmeeting worden georganiseerd.
indien iemand b.v. in samenwerking met een dealer toch zoiets wil opzetten verlenen wij natuurlijk wel graag alle medewerking hiertoe.
dus heb je een leuk idee en een leuk team om zoiets te willen organiseren onder de citroen forum vlag, meld je dan maar
groet, erik
Kan ik begrijpen! Baal nog steeds heel erg hard dat ik niet naar het conservatoire mee kon gaan
Ik heb best zin om het (mede) te organiseren! Vandaar ook mn oproep voor animo en mensen die dit ook wel zien zitten.
Meeting bij een dealer is idd een goeie optie!
Ik denk dat mijn eigen dealer het leuk zal vinden om hierin mee te werken. Deze organiseert ook wel vaker bijeenkomsten…
Laat nog maar wat ideen komen…
Xsara_Coupe
je baalt gewoon zo erg dat je het maar drie keer vermeld ?:lol:
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Waarvan ik er nog een kon verwijderen
Baal zo erg dat ik het nog wel tien keer kan vermelden maar denk dat de mods daar niet erg blij mee zullen zijn
Xsara_Coupe
Animo voor een meeting is er vast wel, zin om je een beetje te helpen met organiseren heb ik ook wel hoor! Ik ben niet op de zomermeeting geweest ivm tijdgebrek rond die tijd, voor mij is het dus zeker veel te lang geleden…
Stel dat ik mijn rijbewijs dan heb lijkt het me wel leuk te komen .
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Data om rekening mee te houden:
Zaterdag 9 en Zondag 10 September Citrorama
Zondag 17 September meeting XM Club
Vrijdag 29 September bezoek Conservatoire, zaterdag en zondag daarna is ook niet zo handig. Ik denk dat meeste conservatoiregangers nog wel even in Parijs blijven plakken.
Groet,
L
Lucas Unger schreef:Vrijdag 29 September bezoek Conservatoire, zaterdag en zondag daarna is ook niet zo handig. Ik denk dat meeste conservatoiregangers nog wel even in Parijs blijven plakken.
Dan is er nog de autoshow in Parijs van 30 sept tot 15 october, de weekenden in die periode zal niet voor iedereen uitkomen.
Ik wil ook wel graag bij een meeting zijn, maar de autoshow heeft toch wel iets meer mijn interesse.
Domme vraag, maar die trip naar het Conservatoire zit al vol neem ik aan?
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
cocico schreef:Domme vraag, maar die trip naar het Conservatoire zit al vol neem ik aan?
2x ja
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
hmmmm, een verkoopmeeting…
proefrit = 10 euro
ieksEmmu schreef:hmmmm, een verkoopmeeting…
proefrit = 10 euro
En de 90e krijgt hem gratis :
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:McDean schreef:
Met zown bx is afstand toch juist helemaal geen bezwaar
Centrale ligging is idd wel wat handiger lijkt mij… Kom maar op met wat voorstellen…
Xsara_Coupe
een centralen punt lijkt mij ook wel wat, misschien kan ik mijn bx ook een keertje showen, niemand opt forum heeft um nog int echt gezien!