Heb ik gedaan :
Uitslag
Je had 8 van de 10 vragen goed.
Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.
Verstuur je uitslag per email naar iemand die je kent.
Let op
Op basis van deze 10 vragen kan je geen betekenisvolle indicatie krijgen over je IQ. Daarvoor is deze IQ test te kort. Voor een echte IQ score zul je een test van minimaal 30 vragen moeten doen, die een normgroep heeft waarmee je vergeleken wilt worden en die het liefst recent genormeerd is. Oude tests geven doorgaans vrij hoge en vertekende scores.
Je echte IQ kan je meten met de professionele IQ test van 123test. Hiervoor wordt wel een vergoeding gevraagd.
Ik vond sommige best pittig…nu jullie
(ik ben wel benieuwd of er ook Einsteintjes onder de Citrofielen zijn)
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
Uitslag
Je had 10 van de 10 vragen goed.
Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.
ops: salaris verhoging…
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
Ik ben begaafd volgens mij
Zo blijkt wel weer dat verstand niet met de jaren komt
Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.
Verstuur je uitslag per email naar iemand die je kent.
Op basis van deze 10 vragen kan je geen betekenisvolle indicatie krijgen over je IQ. Daarvoor is deze IQ test te kort. Voor een echte IQ score zul je een test van minimaal 30 vragen moeten doen, die een normgroep heeft waarmee je vergeleken wilt worden en die het liefst recent genormeerd is. Oude tests geven doorgaans vrij hoge en vertekende scores.
Je echte IQ kan je meten met de professionele IQ test van 123test. Hiervoor wordt wel een vergoeding gevraagd.
8/10 en dat 10 minuten na ik wakker werd
laatste keer dat ik een grote test deed had ik 118, mijn vrouw zelfs 126 is gewoon een kwestie van logisch - snel wezen
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik had ook 10 van de 10 goed..
als je een echte test wilt, kun je beter deze doen :
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Uitslag
Je had 9 van de 10 vragen goed.
En nu? ik gaat weer verder tiepmiepen op me werk…
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
ojee ik zie ook relatietests op die site staan…
ns kijken waarom dat samenwonen niet lukte…
Je had 8 van de 10 vragen goed.
Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.
toch netjes voor een aankomend leraar basisonderwijs.
vanwege de opleiding weet ik ook dat mensen op
VERSCHILLENDE manieren intelligent zijn.
d.w.z. dat als een test op een ANDERE manier wordt aangeboden kan dat de uitslag (positief) beinvloeden…
meer weten over de meervoudige intelligentietheorie?
http://www.rpcz.nl/thema__meervoudige_intelligentie/8_intelligenties/
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Je had 9 van de 10 vragen goed.
Pfoe… ik ben vooraf altijd even bang dat ik toch achterlijk blijk te zijn
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
ikzelf 8/10.
Overigens zegt IQ niet zoveel. Kun je nog een IQ van 130+ hebben, maar dat gaat heel vaak gepaard met een lager EQ of sociaal vermogen..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
DigiDaan schreef:ikzelf 8/10.
Overigens zegt IQ niet zoveel. Kun je nog een IQ van 130+ hebben, maar dat gaat heel vaak gepaard met een lager EQ of sociaal vermogen..
Ja hooo even, mooi excuus het kan ook beide hoog zijn
IQ heeft wat betreft omgang met mensen niks te maken, EQ oftewel Emotionele quotiënt kun je volgens mij het verste komen, maar gepaard met een leuke IQ…....
Uitslag
Joehooeee!!!
We gaan voor de goede sfeer op dit forum!
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik begin een verband te zien tussen Citroenrijders (wij allen op dit forum) en de gemiddeld zeer hoge score..
We zouden een infiltrant dezelfde topics moeten laten starten op volkswagenforum.nl, opelforum.nl, bmwforum.nl en kijken hoe daar gereageerd wordt
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Waarschijnlijk wordt er helemaal niet gereageerd…
Ik zou ook niet te koop willen lopen met en score van 1 uit 10…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
jaja, wij Citroenrijders zijn de Ãœbermenschen van t autorijdende volk…
DigiDaan schreef:Ik begin een verband te zien tussen Citroenrijders (wij allen op dit forum) en de gemiddeld zeer hoge score..
We zouden een infiltrant dezelfde topics moeten laten starten op volkswagenforum.nl, opelforum.nl, bmwforum.nl en kijken hoe daar gereageerd wordt
Zojuist op google “opel forum” ingetikt, paar klikjes later zag ik dit:
Je lacht je rot
En ik had ook 10 van de 10 vragen goed
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005