Nee, lekker 23 september. 2 dagen voor mijn verjaardag ( op maandag)..
Denk dat ik dan helaas wat andere ( niet zozeer betere..) dingen te doen heb.
Overigens ben ik niet eens meer in het bezit van een Citroentje… dus.
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Xsara_Coupe schreef:Hmm, iemand iets tegen op 23 september?
Dat is geloof ik de enige vrije datum momenteel!
En dat zuidelijke moet te regelen zijn Is idd wel het eerlijkst voor iedereen…Xsara_Coupe
Dat zou ik erg jammer vinden dan kan ik namelijk niet. Maar goed ben niet alleen op dit forum
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Peteryed schreef:Misschien is Snuverink in Borculo een idee. Ja wel weer in Borculo, maar veel ruimte om de auto’s te stallen en heel veel onderdelen.
puik idee
Super
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:23 september:
BX sportief lelystad
Dit is verschoven naar ergens in october! Dus die valt al weg…
En Borculo??? nooit van gehoord
Er zal een knoop doorgehakt moeten worden. Aangezien ik in het zuiden woon (en heeel diep) vind ik eindhoven erg aantrekkelijk. Probleem is dat je het in principe nooit goed kan doen, want hoe je het ook went of keert, er zullen altijd citoren-rijders door de afstand benadeeld zijn…
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Wat provincie betreft doe je het idd nooit goed en dat zelfde geld voor de datum…
Dr zijn altijd wel mensen die niet kunnen. Zelfs al vind je een perfecte datum dat iedereen kan, dan krijg je achteraf wel afmeldingen…
En nien, dan kom je toch gezellig de 23e met het hele forum je verjaardag vieren
Ik zeg gevoelsmatig nog steeds het zuiden van het land. Is wel het eerlijkst en daar moet ook best een leuke lokatie te vinden zijn!
Xsara_Coupe
Peteryed schreef:Misschien is Snuverink in Borculo een idee. Ja wel weer in Borculo, maar veel ruimte om de auto’s te stallen en heel veel onderdelen.
vind niet dat we steeds naar een kant moeten gaan denk dat het zuiden of bijv noorden een beter idee is
we moeten aan allen leden denken en niet alleen die in het oosten
citroenc2 schreef:Peteryed schreef:Misschien is Snuverink in Borculo een idee. Ja wel weer in Borculo, maar veel ruimte om de auto’s te stallen en heel veel onderdelen.
vind niet dat we steeds naar een kant moeten gaan denk dat het zuiden of bijv noorden een beter idee is
we moeten aan allen leden denken en niet alleen die in het oosten
mee eens.
borculo is ff 225 km ver.
Zoals ik eerder al schreef….denk dat nu het zuiden een keer aan de beurt is….na de CF meeting in het westen en oosten.
(en enkele kleinere meetings in het noorden)
En als het op 23 september moet gaan gebeuren, zal er snel een locatie moeten worden gevonden.
(zou HEGRU niks zijn ?)
mssl schreef:Bram schreef:Zoals ik eerder al schreef….denk dat nu het zuiden een keer aan de beurt is….na de CF meeting in het westen en oosten.
(en enkele kleinere meetings in het noorden)En als het op 23 moet gaan gebeuren, zal er snel een locatie moeten worden gevonden.
(zou HEGRU niks zijn ?)
Direct 100 ADALS vervangen van alle citroen’ers
dan toch alleen van de Bx rijders mag ik hopen.
wellicht dat de veemarkt hallen in Utrecht een idee zijn
grote parkeerplaats, centrale ligging, bij iedere citroen liefhebber nagenoeg bekend, en kunnen evt een bezoek aan chyparse brengen (ligt slechts 15km van utrecht ; kwartiertje rijden), en zo kan ik nog wel even doorgaan
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
citroen23 schreef:wellicht dat de veemarkt hallen in Utrecht een idee zijn
grote parkeerplaats, centrale ligging, bij iedere citroen liefhebber nagenoeg bekend, en kunnen evt een bezoek aan chyparse brengen (ligt slechts 15km van utrecht ; kwartiertje rijden), en zo kan ik nog wel even doorgaan
veemarkt is niet toegankelijk moet je van te voren regelen en huren als het goed
ronama schreef:dan toch alleen van de Bx rijders mag ik hopen.
Oudere Xantia’s hebben er ook last van hoor…zijn dezelfde ADAL’s als die onder een BX, zo heb ik me laten vertellen door een deskundige.
Zag toevallig gisteren een blauwe Xantia 1.6 piepend en krakend in mijn straat voorbij rijden.
(Aiii….typisch gevalletje ADALs, dacht ik)
Is trouwens Bart Ebben geen idee voor een meeting :
citroenc2 schreef:citroen23 schreef:wellicht dat de veemarkt hallen in Utrecht een idee zijn
veemarkt is niet toegankelijk moet je van te voren regelen en huren als het goed
er zijn toch nog wel andere grote parkeerplaatsen in utrecht en anders is er (zeker op zaterdag) nog wel genoeg ruimte bij chyparse
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Utrecht??
kan het niet in de buurt eindhoven of lager.