dat is niks, beetje roest van lekkende accu, voor dat geld
kun je best even gaan kijken, kost je hooguit wat benzine als het niks is.
F
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
en ff kijken wannéér t een en ander vervangen is…
zal waarschijnelijk een schade bak zijn xm en roest klopt niet helemaal en zeker als het een belgische auto is waar ze veel strenger keuren dan in ned als ik jouw was zou ik goed kijken voordat je iets koop
Die roest komt vrijwel zeker van een lekkende radiator [in het verleden], dat heb ik laatst zelf ook aangepakt en een gescheurde ruit is natuurlijk geen drama, maar zoals al gezegd, ik zou alles goed nakijken want €700 is wel heel weinig.
Animal triste post coitum
idd, ik vind het verdacht, daarom dat ik hier wat meningen wilde verzamelen… als ik de tijd vind, zal ik eens gaan kijken.
mening
ik zou gewoon gaan kijken. mijn ervaring is dat een XM, als er geen schade is, gewoon goed is. Waarschijnlijk heeft de dealer de mensen een probleem aangepraat. Verdacht vindt ik het niet, het komt vaker voor. Ik heb laatst een XM benzine 1999 in uitmuntende staat gezien voor € 6000,00. Die auto had echt meer mogen kosten gezien z’n staat. Maar de mensen waren bang geworden vanwege de leeftijd.
Re: mening
leo greiner schreef:mijn ervaring is dat een XM, als er geen schade is, gewoon goed is.
: Ik heb al heel wat rotte exemplaren gezien in de afgelopen zoektochten naar een goede XM, die geen schade hebben gehad.
er zijn inderdaad mensen die belachelijk weinig vragen “aangezien de leeftijd van de wagen”
eerst gaan kijken
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Ik begrijp alleen niet dat `ie 1467 kg. weegt .
Ik heb precies dezelfde , maar dan type 1 , weegt 1300 kg.
Zit er niet toevallig een automaat in ?
XM TCT Ambiance`94
ik zou zeker even gaan kijken voor die prijs!!
(nou was ik in de veronderstelling dat belgie minder streng was??)
xeno
Dirk de Pirk schreef:Ik begrijp alleen niet dat `ie 1467 kg. weegt .
Ik heb precies dezelfde , maar dan type 1 , weegt 1300 kg.
Zit er niet toevallig een automaat in ?
De type II heeft balken in de deuren en nog een hele zooi aan veiligheidsmaatregelen. Dat weegt er allemaal in. Daarnaast is dit een Prestige, wat waarschijnlijk de Belgische benaming voor een Ambiance uitrusting is en ook dat weegt weer meer dan b.v. een Comfort interieur.
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
tmrrental schreef:ik zou zeker even gaan kijken voor die prijs!!
(nou was ik in de veronderstelling dat belgie minder streng was??)xeno
Je wou toch helemaal geen Troen meer????
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Willem schreef:tmrrental schreef:ik zou zeker even gaan kijken voor die prijs!!
(nou was ik in de veronderstelling dat belgie minder streng was??)xeno
Je wou toch helemaal geen Troen meer????
ik denk dat dat een emotionele uitroep was van tmrrental…