je ziet hety alleen op de hoofdpagina
BX 1.4TE 1988 - verkocht
BX 1.9TZI 1991 - overleden
ZX 1.4i Avoriaz 1996 - verkocht
Xsara break 1.8 16v Exclusive 01-2000 - ingeruild
nu:
Xsara break 1.6 16v Difference 12-2004
Totaal aantal Berichten: 223
- C5 1.8i Differance2
- C4 (2004-heden) 1.6 VTR+ Coupé
- C3 1.6 eHDI Collection
- C3 1.2 Puretech Feel Edition
Vaag….ik denk dat er net weer wat onderhoud is gepleegd. Kreeg namelijk een soort index op mijn scherm.
Pieter
Huidige
Citroën C5 2.0 Berline Linge Prestige 2001 grijs
Citroën C3 1.2 PureTech S&S Feel Edition 2020 zwart/wit
Vorige
Citroën Xantia Berline 2.0 16v SX 1997 wit
Citroën Xantia Break 1.8i 16V 2000 grijs
Citroën C5 1.8 Berline Differance2 2003 grijs
Citroën C4 1.6 Coupé VTR+ 2005 grijs
Citroën C3 1.6 e-HDi Collection 2012 Antraciet
Citroën C5 1.8 Berline Differance2 2004 zwart
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Totaal aantal Berichten: 223
- C5 1.8i Differance2
- C4 (2004-heden) 1.6 VTR+ Coupé
- C3 1.6 eHDI Collection
- C3 1.2 Puretech Feel Edition
Sorry….mijn fout. Het plaatje is idd zo groot omdt ik het zo in MS Paint heb geplakt en ook zo heb verkleind. Ben vergeten de randjes naar het plaatje te trekken. ops:
Pieter
Huidige
Citroën C5 2.0 Berline Linge Prestige 2001 grijs
Citroën C3 1.2 PureTech S&S Feel Edition 2020 zwart/wit
Vorige
Citroën Xantia Berline 2.0 16v SX 1997 wit
Citroën Xantia Break 1.8i 16V 2000 grijs
Citroën C5 1.8 Berline Differance2 2003 grijs
Citroën C4 1.6 Coupé VTR+ 2005 grijs
Citroën C3 1.6 e-HDi Collection 2012 Antraciet
Citroën C5 1.8 Berline Differance2 2004 zwart
Sorry dat ik het even vet schrijf…maar ik moet steeds opnieuw inloggen op het forum..ondanks dat ik absoluut het *onthoud mij* vakje heb aangevinkt ........EN…..als ik dan rechts kijk bij mijn naam, zie ik dat er 0 bijdrage’s bij zijn gekomen…sinds mijn laatste bezoek.
Nee…het is beslist nog niet in orde…sinds de wijziging.
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
en je gaat wel naar citroen-forum.nl? en niet naar die cfnl link?
pb me anders een je login en pass, dan kijk ik even of er wat verkeerd staat in je account.
probeer anders ffe op IP adres de website te zoeken… wil ook wel es helpen
- ID/DS D-Super
http://citroen-forum.nl/memberlist.php
de link moet nog even ergens neergezet worden, maar de list bestaat gewoon nog hoor
Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Re: memberslist
Hm, nog een ander puntje. Ik heb een bookmark van de ‘Berichten sinds laatste bezoek’ link. Klik ik in het overzicht op een link, en ga daarna weer terug naar het overzicht, is dat overzicht leeg… Dus mis ik alle andere ongelezen berichten.
Wat mij betreft mag het overzicht langer actief blijven.
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
Nog een puntje. Sommige onderschriften zijn soms groter dan de inhoud van het bericht. Inclusief vele witregels. Onderschrift mag van mij beperkt worden tot 1 regel. Heb je wat te melden, dan zijn daar websites voor.
Handjes schreef:Hm, nog een ander puntje. Ik heb een bookmark van de ‘Berichten sinds laatste bezoek’ link. Klik ik in het overzicht op een link, en ga daarna weer terug naar het overzicht, is dat overzicht leeg… Dus mis ik alle andere ongelezen berichten.
Wat mij betreft mag het overzicht langer actief blijven.
Sorry, kan niet anders, want ik heb er geen last van. Wel kan het zo zijn dat dit gebeurt als je het scherm sluit en dan weer een nieuwe opent want dan krijg je weer een nieuwe sessie.
Handjes schreef:
Nog een puntje. Sommige onderschriften zijn soms groter dan de inhoud van het bericht. Inclusief vele witregels. Onderschrift mag van mij beperkt worden tot 1 regel. Heb je wat te melden, dan zijn daar websites voor.
ben ik het mee eens, zal eens kijken wat ik er aan kan doen.
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
erwt schreef:Handjes schreef:Hm, nog een ander puntje. Ik heb een bookmark van de ‘Berichten sinds laatste bezoek’ link. Klik ik in het overzicht op een link, en ga daarna weer terug naar het overzicht, is dat overzicht leeg… Dus mis ik alle andere ongelezen berichten.
Wat mij betreft mag het overzicht langer actief blijven.Sorry, kan niet anders, want ik heb er geen last van. Wel kan het zo zijn dat dit gebeurt als je het scherm sluit en dan weer een nieuwe opent want dan krijg je weer een nieuwe sessie.
Hm, toch doe ik het niet anders dan op het oude forum en andere fora. Lijst is meteen foetsie bij gebruik Back-knop.
erik wijngaarden schreef:en je gaat wel naar citroën-forum.nl? en niet naar die cfnl link?
pb me anders een je login en pass, dan kijk ik even of er wat verkeerd staat in je account.
Dat was het inderdaad ja.....heb nu zo’n 40 berichten onder mijn naam staan.
Dat probleem is nu dus opgelost…...blijft over de datums achter de laatste bijdrage’s….waardoor je op het oude forum zo gemakkelijk kon opzoeken, of er nog ergens iets was bijgedragen.
Dat heb ik trouwens nu al 3X gevraagd….maar kreeg daar geen antwoord op van Erwt.
Bram schreef:
Dat probleem is nu dus opgelost…...blijft over de datums achter de laatste bijdrage’s….waardoor je op het oude forum zo gemakkelijk kon opzoeken, of er nog ergens iets was bijgedragen.
Dat heb ik trouwens nu al 3X gevraagd….maar kreeg daar geen antwoord op van Erwt.
sorry, bedoel je de berichten op de portal? of bij het overzicht van alle fora’s? misschien kan ik de moderaters wel verhuizen onder de uitleg en alleen de moderators laten zien als die ander is dan ‘moderators’. Dan is er weer ruimte vrij voor de data .. Goed plan?
- ID/DS D-Super
ik weet al hoe dit komt bram… ik had het zelf ook
omdat er een veldje bijgeplaatst is in je profoel ( auto ) is de onderstaande data verschoven.
in je profoel kun je in dit vakje de weergave methode van de datum aangeven
daar moet ziets staan:
ik heb het voor bram al opgelost.