Re: Promotie materiaal citroën-forum.nl
erik wijngaarden schreef:het idee is opgevat om wat promotie materiaal in te slaan.
wij denken hierbij aan kentekenplaathouders, sleutelhangers en trekhaakdoppen.omdat deze per 200 ingekocht moeten worden wil ik hier een beetje peilen of er animo voor is.
een kentekenplaathouder zal zeker niet meer gaan kosten dan 5 euro maar dat is wel ex. verzendkosten. evt kunnen ze uitgedeeld worden op een meeting.de verzendkosten voor sleutelhaners zullen niet veel zijn . wat e.e.a. precies gaat kosten is nog niet helemaal duidelijk. de evt winst die er mee gemaakt gaat worden gaat in de pot voor evenementen en dergelijke.
omdat het best wel een stevige investering vergt om al deze handel voor te schieten is het wellicht een idee om vooruit te betalen, en dat ik dan bij voldoende geld een inkoop actie kan doen. ( dat zijn geen 200 inschijvingen maar b.v. 50 ) ik noem maar wat.
als er goede ideeen zijn voor andere dingen dan de 3 artikelen die ik net genoemd heb, hoor ik het ook graag.
Even voor de duidelijkheid:
Jouw vraag is wie er artikelen wil hebben met reclame voor het forum er op. En of we de betaling van die artikelen willen voorschieten omdat het te duur is om het zelf voor te schiten ?
Ik twijfel(de) namelijk aan wat je bedoelt ...
Schijt aan originaliteit.
Morgen met een beetje mazzel maak ik wat sleutelhangers….
Die zijn niet te koop…...maar te geef (althans na het gesprekje met de baas)
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Kentekenplaathouders kan ik leveren vanaf ongeveer 1.80 euro per stuk met tekst, minimale afname 100stuks
Deze zijn wel volledig dicht dus moeten doorgeboord worden.
Klikhouders zijn duuder dat zou ik na moeten vragen.
Ron
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Re: Promotie materiaal citroën-forum.nl
Lelijke Eend schreef:erik wijngaarden schreef:het idee is opgevat om wat promotie materiaal in te slaan.
wij denken hierbij aan kentekenplaathouders, sleutelhangers en trekhaakdoppen.omdat deze per 200 ingekocht moeten worden wil ik hier een beetje peilen of er animo voor is.
een kentekenplaathouder zal zeker niet meer gaan kosten dan 5 euro maar dat is wel ex. verzendkosten. evt kunnen ze uitgedeeld worden op een meeting.de verzendkosten voor sleutelhaners zullen niet veel zijn . wat e.e.a. precies gaat kosten is nog niet helemaal duidelijk. de evt winst die er mee gemaakt gaat worden gaat in de pot voor evenementen en dergelijke.
omdat het best wel een stevige investering vergt om al deze handel voor te schieten is het wellicht een idee om vooruit te betalen, en dat ik dan bij voldoende geld een inkoop actie kan doen. ( dat zijn geen 200 inschijvingen maar b.v. 50 ) ik noem maar wat.
als er goede ideeen zijn voor andere dingen dan de 3 artikelen die ik net genoemd heb, hoor ik het ook graag.Even voor de duidelijkheid:
Jouw vraag is wie er artikelen wil hebben met reclame voor het forum er op. En of we de betaling van die artikelen willen voorschieten omdat het te duur is om het zelf voor te schiten ?
Ik twijfel(de) namelijk aan wat je bedoelt ...
de vraag was wie er intresse zou hebben voor zulke dingen. tweede vraag was een luchtbalonnetje om te zien of het evt op een alternative manier gefininancierd kon worden
Niet storen…..ik ben lekker aan het hobbyen….
Weet iemand sleutelringen en die korte kettingen voor een sleutelhanger te leveren?? :madloser
Ik heb wel interesse in een kentekenplaat houder, kunnen die op de meeting 30 oktober uitgedeeld worden ? of redden jullie dat niet ?
- ID/DS D-Super
nee dat gaan we zeker niet redden op de 30ste.
ow oke ops: misschien is het handig om al wel vooruit te laten betalen dan op de meeting ?
Niemand een sleutelhanger???
Ja hoor, maar prijzen ? en wanneer zijn evt. dan die kentekenplaathouders te verwachten ?
M&M schreef:René van Maren schreef:Niemand een sleutelhanger???
Ja hoor , maar geen KPH die heb ik al ... van de xantiaclub
ssssssssst ik ook
René van Maren schreef:Die zijn niet te koop…...maar te geef
ow ops: oke
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
IK wil zowiezo wel 2 KPH’s. Van mij mogen ze best iets van 7,50 per stuk kosten. Die van Citroville die nu om mijn CX zit is nl. nogal lelijk, en op de XM zit nog niets.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
- ID/DS D-Super
René van Maren schreef:René van Maren schreef:Die zijn niet te koop…...maar te geef
http://citroen-forum.nl/viewtopic.php?p=26135#26135
klik even op de link om te zien waar ze te geef zijn !