kent iemand de rode 16v die op marktplaats te koop staat? de yh-10-rr?
ik heb mogelijk intresse in de wagen
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
het gaat mij niet om te kopen ik was gewoon nieuwsgierig of dit een bekende van het forum was omdat de 16v steeds schaarser worden vandaar.
sorry voor het ontfrutselen van je geheimpje
Tss..raoul. hou toch lekker die paladinges, die rot 16batsers die altijd 98 moeten hebben die ze niet overal meer hebben en een verbruik van 1 op 8 schiet toch niet op?
Hedendaagse auto’s hou je toch niet bij
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
moeten 16v’s super 98 hebben joh? wist ik niet… geloof ook niet dat ik ‘t erin zou pleuren als ik er een had
Harm schreef:moeten 16v’s super 98 hebben joh? wist ik niet… geloof ook niet dat ik ‘t erin zou pleuren als ik er een had
als ie nog goed is, dan moet dat ja. de compressie is te hoog voor 95.
is het blok niet meer helemaal fris, dan kan het wel lukken met 95, kan je blij om zijn, maar als 95 niet gaat (pingelen, met alle gevaarlijke bijverschijnselen zoals ik begrepen heb), heeft je blok nog een behoorlijke compressie, en daar kan je ook blij om zijn.. gelukkig moet ik helaas euro 98 tanken
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
oh nouja die paar centen extra boeit dan ook weer niet, je rijdt een 16v tenslotte niet omdat ‘t zo verstandig en goedkoop is
net eens ff gekeken naar die 16v… die ziet er nog strak uit zeg! Beetje jammer van die lelijke velgen natuurlijk, maar verder lijkt ‘t me wel een strakke bak
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
je kunt er ook gewoon LPG in keilen he
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Harm schreef:net eens ff gekeken naar die 16v… die ziet er nog strak uit zeg! Beetje jammer van die lelijke velgen natuurlijk, maar verder lijkt ‘t me wel een strakke bak
Die lelijke velgen had ze vorige week nog niet….
Vind het echt niet staan, sorry Heleen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
lelijke velgen??? : ik vind ze schitterend het zijn alleen super poets velgen
XBXG schreef:Harm schreef:net eens ff gekeken naar die 16v… die ziet er nog strak uit zeg! Beetje jammer van die lelijke velgen natuurlijk, maar verder lijkt ‘t me wel een strakke bak
Vind het echt niet staan, sorry Heleen.
hoezo sorry? ik vind ze ook niks, komen er bij mij niet op!
mssl schreef:XBXG schreef:Harm schreef:net eens ff gekeken naar die 16v… die ziet er nog strak uit zeg! Beetje jammer van die lelijke velgen natuurlijk, maar verder lijkt ‘t me wel een strakke bak
Vind het echt niet staan, sorry Heleen.Die velgen zaten er vorige week op Al tijden, volgens mij weten sommige niet om welke het precies gaa ondanks het kenteken!
link: advertentie
Kijk, dat is een mooie
Die heeft juist weer heel erg mooie velgen. Staat wel chique.
Ami 8 Club (1970)
Ff een kleine edit; dat van die lelijke velgen was bedoeld voor Hel1’s 16V, niet die rode met mooie velgen op MP.
Verder is de 16V van Hel1 echt fantastisch, met alle gadgets erop.
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:Ff een kleine edit; dat van die lelijke velgen was bedoeld voor Hel1’s 16V, niet die rode met mooie velgen op MP.
ik heb er nu standaard velgen op, prima, en volgend jaar zien we wel weer, volgens mij ben jij aan vakantie toe
hel1 schreef:XBXG schreef:Ff een kleine edit; dat van die lelijke velgen was bedoeld voor Hel1’s 16V, niet die rode met mooie velgen op MP.
ik heb er nu standaard velgen op, prima, en volgend jaar zien we wel weer, volgens mij ben jij aan vakantie toe
Klopt, over een dag ben ik weg.
Ami 8 Club (1970)
alvast hier een hele fijne vakantie gewenst!